ECC inbouwen in een Astra-G,wat heb ik nodig?

Forumindex Forums Modellen Astra ECC inbouwen in een Astra-G,wat heb ik nodig?

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #18216477
    corsa_c20xe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 November 2005

      Ik heb alleen het bovenste deel van het kachelhuis vervangen. Voordeel is dan dat je je airco gevuld kunt laten en je je eigen condensor en kachelradiator kunt houden. De balk tussen de a stijlen heb ik er uit gekregen zonder de deuren er uit te halen. Je moet dan wel het stuk dat de bouten uit steken afzagen in de auto en dan heb je net genoeg ruimte. Voor de kachelweerstand van de ecc moet je een groter gat maken in het bestaande kachelhuis.

      #18216478
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        @Dolby, ik ben ook nog hevig aan het twijfelen, om te beginnen heb ik nog geen kachelhuis, ik wist wel een Zafira te staan met een goed kachelhuis maar die zat voor zo lekker in elkaar dat je de bevestigingsschroeven op het schutbord niet meer aan kon…
        Komt bij dat het een behoorlijk karwei is en onze daily dus moet het wel in zeg 2 dagen af.

        #18216479
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Je kunt ook gewoon een kachelhuis van een astra g pakken als je nu een beru kachelhuis hebt.

          #18216480
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            @corsa_c20xe wrote:

            Ik heb alleen het bovenste deel van het kachelhuis vervangen. Voordeel is dan dat je je airco gevuld kunt laten en je je eigen condensor en kachelradiator kunt houden. De balk tussen de a stijlen heb ik er uit gekregen zonder de deuren er uit te halen. Je moet dan wel het stuk dat de bouten uit steken afzagen in de auto en dan heb je net genoeg ruimte. Voor de kachelweerstand van de ecc moet je een groter gat maken in het bestaande kachelhuis.

            Zo heb ik het ook gedaan.

            #18216481
            midnight black
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 December 2011

              @Haasje17 wrote:

              Je kunt ook gewoon een kachelhuis van een astra g pakken als je nu een beru kachelhuis hebt.

              Heb volgens mij inderdaad een Behr maar die kachelhuizen voor een Astra kom ik ook nooit tegen….

              #18216482
              Igor
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 July 2013

                voor de mensen die dit kunnen/gaan doen!

                #18216483
                Dolby
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 May 2008

                  Respect voor de mensen die het wel doen. Zeker weten. :thumb

                  Ik durf het op dit moment nog niet te doen.

                  #18216466
                  Baas J.
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 May 2008

                    Moeilijk is het niet hoor, wel veel werk.

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.