Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › E+Bkadett, weer met de b kadett begonnen 30/10
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 mei 2010 om 08:56 #17480924
ziet er goed uit moet k zeggen
maar wel je licht schakelaar ff aansluiten he :P
vind alleen je stuur niets maar is mening
29 mei 2010 om 10:14 #17480925origineel gepost door jblfreak
ziet er goed uit moet k zeggenmaar wel je licht schakelaar ff aansluiten he :P
vind alleen je stuur niets maar is mening
de licht schakelaar doet het al:D
alleen de alarm lichten kom ik nog niet uit:wtf
bij de kadett heb je 2 zwart-groen draden die de knipper lichten aan sturen.
bij de astra g schakelaar komt geen kniperend signaal weg.
nu heeft de astra stekker wel 2 draden die niet uit mijn astra schakelaar komen:hmmz29 mei 2010 om 19:03 #17480926wat een gruwelijk mooie kadett is dit geworden heb je ook foto’s van de complete auto………?
29 mei 2010 om 19:27 #17480927de gevarenlicht schakelaar word geregeld via de multitimer
maar
je kan een schakelaar met stekker van een astra F pakken die zijn t zelfde qwa inbouw en die hebben geen multitimer dus zo er in te zetten :angel;);)
30 mei 2010 om 12:07 #17480928origineel gepost door jblfreak
de gevarenlicht schakelaar word geregeld via de multitimermaar
je kan een schakelaar met stekker van een astra F pakken die zijn t zelfde qwa inbouw en die hebben geen multitimer dus zo er in te zetten :angel;);)
dank je hier heb ik wat aan.:)
ik moest morgen toch al langs de sloop voor nog wat onderdelen kan ik die schakelaar gelijk mee nemen.30 mei 2010 om 12:19 #1748092930 mei 2010 om 17:15 #17480930origineel gepost door E+Bkadett
origineel gepost door jblfreak
de gevarenlicht schakelaar word geregeld via de multitimermaar
je kan een schakelaar met stekker van een astra F pakken die zijn t zelfde qwa inbouw en die hebben geen multitimer dus zo er in te zetten :angel;);)
dank je hier heb ik wat aan.:)
ik moest morgen toch al langs de sloop voor nog wat onderdelen kan ik die schakelaar gelijk mee nemen.graag gedaan hoor
k heb er zelf ook last van gehad dat t niet lukte
kwam er achter omdat er al een astra F dash in de gsi zat voor het G dash er in ging
30 mei 2010 om 18:22 #17480931erg mooi ding met de orginele voorbumper!!
t enige wat ik persoonlijk zou veranderen zijn de side skirts en de diffuser aan de achterbumper
ik zou er orginele skirts opzetten en zon dikke achterlip van t zelfde merk als je lip op de orginele voorbumpermaar dat is smaak verschil hij is echt vet en je motorruimte is echt uber!!!!:wub
12 juni 2010 om 09:25 #17480932ik heb gister weer wat onderdelen voor de kadett gehaald.
de computer met chip en standen schakelaar die bij mijn garrett turbo hoord
injectoren die ook van de zelfde auto af komen
Uploaded with ImageShack.us
de astra waar alles af komt had met deze setup
323,5PS @ 4167 tpm en 621,5Nm @ 3458 tpmUploaded with ImageShack.us
dus ik kan niet wachten tot ik alles gemonteerd heb en met droog weer een stukje kan rijden.
12 juni 2010 om 09:33 #17480933origineel gepost door gsipiloot
erg mooi ding met de orginele voorbumper!!t enige wat ik persoonlijk zou veranderen zijn de side skirts en de diffuser aan de achterbumper
ik zou er orginele skirts opzetten en zon dikke achterlip van t zelfde merk als je lip op de orginele voorbumpermaar dat is smaak verschil hij is echt vet en je motorruimte is echt uber!!!!:wub
ik heb/ had originele side skirts.. maar das ruk, blijft water achter staan.. omdat ze om de hele dorpel vallen..
als je dat mooi vind moet je voor originele JMS side skirts gaan.
ik zoek ze ook nogsteeds :P
12 juni 2010 om 09:36 #17480934origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door gsipiloot
erg mooi ding met de orginele voorbumper!!t enige wat ik persoonlijk zou veranderen zijn de side skirts en de diffuser aan de achterbumper
ik zou er orginele skirts opzetten en zon dikke achterlip van t zelfde merk als je lip op de orginele voorbumpermaar dat is smaak verschil hij is echt vet en je motorruimte is echt uber!!!!:wub
ik heb/ had originele side skirts.. maar das ruk, blijft water achter staan.. omdat ze om de hele dorpel vallen..
als je dat mooi vind moet je voor originele JMS side skirts gaan.
ik zoek ze ook nogsteeds :P
ik zal ze ook wel even op zoekken.
maar dan wel voor me zelf:P
of deze van metaal
12 juni 2010 om 09:38 #17480935mooie update Sander! geweldig dat je het spul hebt kunnen bemachtigen !
zo te zien ga je rijden met z20let injectoren 355 cc :)
het verbaasd me dat die injectoren goed zijn voor 323 pk
alle z20let rijders zelf gaan naar z20leh injectoren zodra ze de 300 pk grens bereikt hebben.
maar uhm de regelaar staat vast nog wel, afgesteld op de oude druk, maar hoe weet je dit zeker?
ga je een druk meter op de rail monteren? en dan en air/fuel meter er aan hangen?Groetjes sebas
12 juni 2010 om 10:08 #17480936dit zijn de waardes van de z20let injectoren
350ccm at 3,0 bar fuel pressure,
375ccm at 3,5 bar fuel pressure,
400ccm at 4,0 bar fuel pressure,
435ccm at 4,5 bar fuel pressure.
Resistance: 14,2 Ohm – Bosch part number 0280156021.
Injectors have a 4 hole configuration.volgens nieboer hoorde deze bij die auto
als ik op de eds site kijk staat daar dat er bij phase 3 een 4.5bar druk regelaar bij moet en er staat niks over andere injectoren?
12 juni 2010 om 11:07 #17480937kan wel kloppen 4.5 bar houd in 4.0 bar bij stationair. en dat is het max wat ze kunnen hebben volgens mij
bij nog meer druk willen ze wel eens gaan doorlekken.. (tenminste das bij c20xe injectoren zo)
bij 4.5 bar druk en opkomen turbo heb jij 6 bar druk :P
12 juni 2010 om 11:12 #17480938origineel gepost door E+Bkadett
maar dan wel voor me zelf:P
of deze van metaal
Sander Go`s JMS Style?:kewlpics
8 juli 2010 om 18:52 #17480939ben bezig geweest met het aansluiten van de kachel.
gaten er in gemaakt en kadett e roosters geplaatst.
met pvc buis de onderkant dicht gemaakt met een aansluiting naar de orginele aansluiting.
Uploaded with ImageShack.us
ik moet alleen nog ergens een kachel motor plaatsen en die op het kachel huis aan sluiten:hmmz
voor de gene die niet op het c20let gedeelte kijken een filmpje
niet naar de kwaliteit kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=FHXWZz9ifEIik heb net vanmorgen de brandstofdruk goed afgesteld
en daarna nog niet weer proef gereden.
ik heb het probleem dat hij steeds uitvalt als ik rem en de koppeling in trap9 juli 2010 om 21:36 #17480940nette oplossing! nu nog een blower idd!
maar um dat uitvallen komt zoals vele al zeggen wss door valse lucht
of je dv is niet goed, of je hebt hem verkeerd aangesloten (den ik)
21 juli 2010 om 20:30 #17480941zijn er nog vorderingen van de e kadett king:
en zou graag een paar :kewlpics willen zien van de b kadett :P ben zelf ook met 1tje bezig :angel
gr mike
21 juli 2010 om 20:51 #17480942daar kan je nog lang op wachten,
er moet eerst nog een golf 3 gesloopt worden! een golf 1 opgebouwd en een corsa b gespoten worden
never the les, goed bezig daar :D
21 juli 2010 om 20:56 #17480943oke mooie drukke boel daar
t is ook overal t zelfde he :jerryben zelf ook heel druk al neem ik savonds toch graag ff tijd voor mn eigen en mn vrouw en kleine :angel
dan wachten we maar ff af he of er nog vorderingen zijn :afro
22 juli 2010 om 16:58 #17480944ik heb het inderdaat erg druk met de auto’s heb er nu samen met mijn vriendin 6
kadett e turbo
corsa b gsi
kadett b coupé
golf 1
golf 3 gti 2.0 16v
golf 3 gti 2.0 16v voor de sloop blok moet in de golf 1:cool:dinsdag gaat de kadett voor de apk dan heb ik de kachel klaar.
als hij goed gekeurd word maak ik de golf 1 apk klaar dan kan die ingevoerd worden.
dan gaat de corsa uit elkaar en tussen door de golf 3 slopen.
als de corsa klaar is het golf 3 blok in de golf 1 bouwen.
dan mischien weer met de b kadett bezig als er geen nieuwe projecten bij komen.en ik wil ook nog een paar dingen bij mijn huis verbouwen.
ik verveel me in iedergeval niet.22 oktober 2010 om 20:50 #17480945hier nog wat foto’s van mijn kadett turbo c20let om dit jaar af te sluiten.
hij staat nu weer in mijn andere box bij de b kadett zodat ik met andere dingen bezig kan.
ik ben nu de golf 3 2.0 16v van mijn vriendin aan het slopen. gaat in onderdelen weg
dan mijn gilera citta opnieuw spuiten dan kan die ook weer weg
golf 1 op kenteken zetten
corsa b afbouwen
en tussendoor nog wat dingen aan de astra g station van mijn vriendin doenen waar hij nu eerst staat zodat ik thuis in de box wat ruimte heb.
Uploaded with ImageShack.us
22 oktober 2010 om 21:24 #17480946de op 3 na laatste foto en de foto van je motorruimte:wub:wub:wub:wub:wub:wub
super mooie kadett en je motorruimte is echt super vet!!:thumbup
23 oktober 2010 om 06:23 #17480947Ik vind de motorruimte ook het mooiste deel van de auto erg mooi!
11 november 2010 om 21:32 #17480948 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.