Forumindex › Forums › Modellen › Omega › eaton m62
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 oktober 2010 om 16:36 #17226621
hallo.
kan iemand mij vertellen waar ze deze compressor verkopen ??
kan zo een, twee , drie niks vindenalvast bedankt
2 oktober 2010 om 16:43 #17736758mercedes slk 230 van het 1a laatste type geloof ik en dan zitten ze ook niet op allemaal alleen voor de facelift, deze hebben een elektrische poelie die je er wel af moet halen vind ik zelf.
sommige hebben een eaton m45 dat is na de facelift.
dus je kan hem nieuw kopen bij mercedes(ik werk bij mercedes) ik heb nog 1tje liggen maar die hou ik zelf voor een project.
4 oktober 2010 om 13:32 #17736759kijk eens aan.
maar wat kosten ze dan ??
alvast bedankt
mark4 oktober 2010 om 15:12 #17736760200 euro duitse ebay/soms ook marktplaats
en alleen die met electrische poelie heb je iets aan, die andere zijn veel te klein.
De lagering vd electrische poelie is meestal kapot~!14 oktober 2010 om 08:38 #17736761dank, maar moet er bij deze mechanische compressor een interkoeler tussen.
zie op internet nergens de koeler ?? er is ook weining ruimte voor de koeler.14 oktober 2010 om 10:46 #17736762origineel gepost door rex
dank, maar moet er bij deze mechanische compressor een interkoeler tussen.
zie op internet nergens de koeler ?? er is ook weining ruimte voor de koeler.die gebruiken meestal een chargecooler, maar zonder intercooler word de lucht heel erg warm
14 oktober 2010 om 22:29 #17736763Ebay USA
daar is volgens mij de M62 als Kit geleverd op de Z22SE (of zoals dat apparaat in de US heet de L61 motor)
Tevens zat deze zelfde SC op de 2 liter LS1 (SC variant van onze Z20NET uit de vectra c)18 oktober 2010 om 13:36 #17736764bedankt mannen.
zal eens gaan kijken en na denken, misschien dat de interkoeler van een turbo diesel ook wel zal passen ( ruimte )
bedankt :thumbup
mark19 oktober 2010 om 13:30 #17736765ff een vloeistofgekoelde interkoeler “regelen” en daar je aircopomp op aansluiten, succes gegarandeerd
10 december 2010 om 16:35 #17736766Ebay USA
daar is volgens mij de M62 als Kit geleverd op de Z22SE (of zoals dat apparaat in de US heet de L61 motor)
Tevens zat deze zelfde SC op de 2 liter LS1 (SC variant van onze Z20NET uit de vectra c)klopt helemaal! Ik heb zo’n M62 liggen samen met een vloeistofgekoelt inlaatspruitstuk. Het is haast plug and play. Zijn er hier mensen op het forum die wat ervaring hebben met naderhand inbouw van compressoren?
10 december 2010 om 16:43 #17736767Ik heb ook nog een paar vd amerikaanse, nieuw ongebruikt 600 pst
Zal maandag wel foto posten.
11 december 2010 om 13:58 #1773676811 december 2010 om 13:59 #1773676911 december 2010 om 16:51 #17736770wat heeft deze voor een vermogens winst en voor welke motor inhoud zijn ze te gebruiken.
Welke aanpassingen zijn er voor nodig.Gr jack
11 december 2010 om 16:56 #17736771ze zitten op de 2.2 ecotec in amerika
max 300 pk
en is veeel werk!!
11 december 2010 om 18:34 #17736772is dus te klein voor een 3.0 v6.
Gr Jack
13 december 2010 om 20:56 #17736773Waar zou je dit willen monteren op de v6 dan? Geloof niet dat er veel plek voor is om dit er nog even tussen te zetten…
Groet Marvin
13 december 2010 om 22:52 #17736774D’r is bij un v6 genoeg ruimte te maken met onderdelen die je niet meer nodig hebt na een compressor upgrade ;-), heel die resonantiedrukvullingtroep ken ervan af….:afro
15 december 2010 om 19:34 #17736775Dat wil ik ook zeggen.
Zit genoeg op. Is ook genoeg plaats.
Gr Jack
20 december 2010 om 19:32 #17736776goed om tezien dat het gesprek door gaat ..
helaas zal het bij de mijne niet meer door gaan ( zie andere post )
veel succesgr mark
22 december 2010 om 22:08 #17736777mooi moment om nu juist alles “goed” aan te pakken
24 december 2010 om 21:14 #17736778ze zitten op de 2.2 ecotec in amerika
max 300 pk
en is veeel werk!!
bij een 2.2 is het juist helemaal niet veel werk op zich. accu moet naar de kofferruimte. gasklephuis, luchtfilterbak, inlaatspruitstuk demonteren. ECU op andere plek vastmaken. Andere (OPC) injectoren er in zetten, laminova spruitstuk monteren, supercharger monteren, extra omlooprol monteren bij dynamo. oude multiriem er af, nieuwe (langere multiriem er op) En dan extra radiator plaatsen + 12V waterpompje en aansluiten op inlaatspruitstuk. ALs laatste nieuwe software er op laten setten en klaar.
Is allemaal met 2 dagen te doen met goede voorbereiding als je beetje rustig sleutelt. Ik denk dat als je met 2 man bent en dit vaker gedaan hebt dat het binnen 1 dag te doen is.25 december 2010 om 09:38 #17736779Waarom lees ik op de site van eaton dat een m62 geschikt is voor motoren van 2.5 tot 4 liter ??? En hebben jullie het hier over de 2.2 waar deze op gemonteerd zit, waar volgens eaton de m45 beter geschikt voor is???
Gr Jack
25 december 2010 om 10:05 #17736780ja een m45 op een 2 liter werkt helemaal niet
29 december 2010 om 11:39 #17736781ff voor de gein iemand al eens zon ding op een omega 3000 gezien?? en wat voor een was dat dan??
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.