Hallo. Ik heb Easytronic ter reparatie opgestuurd na fout P1700 (symbool F’ op het dashboard). Nadat ik het terug had ontvangen, heb ik Easytronic opnieuw geïnstalleerd en wilde ik de koppeling ontluchten via op-com, maar het bleek dat op-com de versnellingsbak-ECU helemaal niet detecteert. Het dashboard toont twee regels “- -” in plaats van de versnellingsbakpositie “N”. Ik heb geprobeerd de koppelingsschroef van Easytronic te draaien en het werkte een tijdje. De ECU maakte plotseling verbinding. Ik heb geprobeerd het systeem te ontluchten, maar ik heb niet de hele reeks op op-com doorlopen, dus ik weet niet zeker of ik het heb voltooid. Ik heb de motor gestart en vooruit en achteruit gereden, maar kort daarna verschenen er weer twee regels “- -” op het dashboard en de auto stopte met starten. Ik kan niet opnieuw verbinding maken via op-com om de koppeling te ontluchten. Ik krijg constant geen verbinding met de module, het maakt alleen soms verbinding als ik de easytronic-schroef beweeg, maar het duurt niet lang. Echt vreemd. Zou het een defecte pomp kunnen zijn of wat verbindingsproblemen? Iemand een idee wat hier aan de hand is, wat doe ik verkeerd? Ik zou dankbaar zijn voor alle hulp! :)