e-kadett verlagen probleempje

Forumindex Forums Modellen Kadett e-kadett verlagen probleempje

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    jopiejo

ik heb op me e-kadett dus verlagingsveren gezet van een e-kadett gsi 4cm verlaging (volgens de verkoper) maar nou is ie aan de voorkant niet echt verlaagd maar nog iets hoger , de achterkant is wel goed verlaagd .
      hij staat dus in principe in opstijghouding , voorkant omhoog achterkant omlaag.
      kan het misschien wezen dat de gsi lagere/kortere veerpoten heeft zodat ie voor zowiezo al lager ligt ?

Paullus
      Deelnemer

er zit geen verschil in lengte tussen de veerpoten, ik denk dat je gewoon orginele (gsi) voorveren hebt. Het kan zijn dat deze veren bij de verkoper lager lagen als bij jou, omdat hij er een zwaarder blok in had.

jopiejo

@Paullus wrote:

er zit geen verschil in lengte tussen de veerpoten, ik denk dat je gewoon orginele (gsi) voorveren hebt. Het kan zijn dat deze veren bij de verkoper lager lagen als bij jou, omdat hij er een zwaarder blok in had.

het zijn wel verlagingsveren , ze zijn van koni .
          heb foto’s gezien van de kadett en daar was ie echt laag .
          dan zal het wel aan het blok liggen zoals je zegt want volgens mij had hij een c20xe erin en ik natuurlijk maar een 1.4 .

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.