E Kadett sedan, andere velgen

Forumindex Forums Modellen Kadett E Kadett sedan, andere velgen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    KylianKadett

Hoihoi,

Sinds 2 weken ben ik de trotse eigenaar van een E kadett sedan uit 1987, ben nog nooit zo blij met een auto geweest als met deze, maar alleen de banden bevallen me wat minder, nu kan ik een leuk setje manta B GTE wielen kopen, nu vraag ik mij af, weet iemand of dat past?
      Het gaat om een 6J velg 14 inch met een ET van volgens mij 30mm ik ben zelf bang dat ze te ver naar buiten komen en dat ht niet goed uit komt met de schermrand
      Wie weet het me te vertellen?

Groet kylian

D-gek
      Deelnemer

Lijkt mij geen probleem worden, een kameraad van me heeft 16″x 6,5 et39 onder een E caravan zitten zonder problemen of aanpassingen.

CommoCruiser
        Deelnemer

Meet het naafgat van die velgen even op voordat je ze koopt.
          Voor de achterwielaandrijvers zijn er velgen met een naafgat 54,1 mm en 57,1 mm.
          De E-Kadett heeft 56,6 mm.

KylianKadett

Van de week ga ik ff passen en meten met n velg met de zelfde afmetingen, bedankt voor de info in ieder geval
            En dat naafgat, dat zat ik me dus ook te bedenken, als ht verder nou gewoon past kan ik ht altijd nog uit laten draaien of zelf de frees er in zetten…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.