dynamo vraagje

Forumindex Forums Modellen Corsa dynamo vraagje

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    bukzzzie
    Deelnemer

op het moment heb ik een 70A dynamo in mijn corsa c zitten…
      nu wil ik een zware audio in de c gaan bouwen dus is een zwaardere dynamo en accu ook wel beter..

kan ik die 70 ampere dynamo 1 op 1 ruilen voor een 100A dynamo?

Corsa A GSI
      Deelnemer

k zou de boel eerst inbouwen en kijken hoeveel het verbruikt .
        dan kijken wat je dynamo laad denk dat t best kan met n orginele dynamo k heb bij mijn eigen auto er ook n dikkere in gezet die laade 38 ah en verbruikte 35 dus da wil niet zo lekker nu ipv 44 ah een 70 ah probleem opgelost

G-Junit

Je kan anders eerst proberen er een extra accu of een aantal supercaps bij te plaatsen. Mocht dit dan nog niet voldoende zijn kun je altijd nog voor een sterkere dynamo gaan.

Famempeters

de vraag was ,,, kan ik een 70 amp dynamo 1 op 1 wisselen voor een 100 amp .

ja dat kan kijk even op de site van Huizen electrick die heeft alleen nog maar 100 amp uur dynamo,s .kosten ook niet zo gek veel nieuw €115 inkl btw en 3 jaar garrantie .

is een heel goed adres,,,, je betaald voor een Delco ruiler ook gem 125€ bij de automateriaal handel en bij de dealer ben je 350€ kwijt en heb je let op wel een jaar garrantie (kom er alleen niet om )

bert

JoopvanBennekom
            Deelnemer

En de service van auto electric in huizen is erg goed. heb ervaring mee.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.