dynamo revisie probleem

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum dynamo revisie probleem

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #18323364
    computerbug
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 April 2011

      Hoi, bart-gsi

      Sorry voor de late reactie, ik heb het even druk hier, vandaar! :D

      Ik denk dat er ook een stukje geluk bij zit.
      Voor de rode Astra F had ik een Mercedes, maar deze moest ik weg doen om dat de belasting niet normaal is voor diesel,
      en omdat de prijs bijna gelijk staat aan benzine was het niet leuk meer.

      Maar daar zijn een Bosch accu en een Varta in gegaan, en allebei in zeer korte tijd stuk.

      Toen kocht ik de Opel Astra en daar ging de accu ook van stuk, de verkoper heeft mij toen een splinter nieuwe accu gegeven uit sympathie want hij was het niet verplicht.

      Ik ben onderweg gestopt, want ik was zeer nieuwsgierig wat voor accu hij er in heeft geplempt!
      Een Duracc accu 54ah 12V van de Gamma!! :shock: Ojee!, nooit van gehoord van dat merk, hoe lang ga ik daar mee doen?? :hmmz
      Maar het is heel goed bedoeld van die goede man.
      Ik heb ZEVEN jaar met de Astra gereden en toen ik de Astra verkocht was hij nog perfect.

      Ik weet het niet hoor Bart, daarom!, een beetje geluk zit er wel bij denk ik.
      Nu is het zo dat je een beetje met de dynamo sukkelt, dat zou de reden kunnen zijn.

      #18323365
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        @computerbug wrote:

        Hoi, bart-gsi

        Sorry voor de late reactie, ik heb het even druk hier, vandaar! :D

        Ik denk dat er ook een stukje geluk bij zit.
        Voor de rode Astra F had ik een Mercedes, maar deze moest ik weg doen om dat de belasting niet normaal is voor diesel,
        en omdat de prijs bijna gelijk staat aan benzine was het niet leuk meer.

        Maar daar zijn een Bosch accu en een Varta in gegaan, en allebei in zeer korte tijd stuk.

        Toen kocht ik de Opel Astra en daar ging de accu ook van stuk, de verkoper heeft mij toen een splinter nieuwe accu gegeven uit sympathie want hij was het niet verplicht.

        Ik ben onderweg gestopt, want ik was zeer nieuwsgierig wat voor accu hij er in heeft geplempt!
        Een Duracc accu 54ah 12V van de Gamma!! :shock: Ojee!, nooit van gehoord van dat merk, hoe lang ga ik daar mee doen?? :hmmz
        Maar het is heel goed bedoeld van die goede man.
        Ik heb ZEVEN jaar met de Astra gereden en toen ik de Astra verkocht was hij nog perfect.

        Ik weet het niet hoor Bart, daarom!, een beetje geluk zit er wel bij denk ik.
        Nu is het zo dat je een beetje met de dynamo sukkelt, dat zou de reden kunnen zijn.

        klopt.. maar bij de garage had hij het al voorgesteld aan mij of ik het werk zelf wilde doen.. hij had overigens al wel een nieuwe accu besteld dus die heb ik later ook op gehaald..
        zit nu een 72 ampere accu in.. en start en loopt lekker nu… kijken hoelang het doorgaat.. anders moet ik eens gaan overwegen om nieuwe delen erop te schroeven…
        ik had het best wel gehad na 3 dagen aankloten met de dynamo om daarna er achter te komen dat de accu ook kapot was…
        het was al niet zo`n makkelijk werkje..

      2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.