dynamo 1.9cdti welk amperage?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum dynamo 1.9cdti welk amperage?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    JJR

Hallo,

De dynamo van mijn vectra is stuk, wil nu een nieuwe bestellen maar er blijken twee types op de markt te zijn namelijk een 105 en een 140 A versie.

Weet iemand het verschil van toepassing in de 1.9cdti en of ze uitwisselbaar zijn, ik heb een automaat. Iemand ook ervaring met imitatiedynamo’s, de originele zijn namelijk ook al niet van een al te beste kwaliteit.

JJR

jraaf
      Deelnemer

105a is standaard bij de ZDTH. Heb echter een 120a genomen. Wellicht heb je die 140a nodig vanwege automaat en verwarmde stoelen of meer energie slurpers. Hoe meer a hoe sneller die laadt dacht ik.

In Huizen zit een goed revisie bedrijf. Oude inldveren en nieuwe mee, scheelt de helft met de dealer prijs. Heb geloof ik een Denso, prima ding dacht ik zo.

Groet jraaf

speaker
        Deelnemer

Bij mijne zit er ook een 120A in. Geen originele ! Is geen probleem, alleen als je hem uitleest dan geeft ie als foutcode dat er iets met de dynamo is omdat ie niet origineel is !

Spacejam
          Deelnemer

Bij mij zat er origineel een 120 in, nu een 140

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.