DVD90 met AUX-in ??

Forumindex Forums Modellen Astra DVD90 met AUX-in ??

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Demon3
    Deelnemer

Ik kan ergens een 2dehands DVD90 kopen, maar nu vraag ik mij af of hier een aux-in kan op aangesloten worden??
      (dacht dat dit van een bepaald jaar standaard was op alle radio’s maar ben niet zeker)

Dit is de sticker op de DVD90:

Kan er iemand mij hierover vertellen of de aansluiting kan of niet ?

opel-mark
      Deelnemer

Ik durf het bij deze niet te zeggen, je kunt wel pakketjes kopen om later een aux erin te maken maar daar zou ik niet aan beginnen.

Mark
        http://www.AstraTuningClub.nl

R van Lune
        Deelnemer

Ik dacht ergens een keer gelezen te hebben dat de cd70 vanaf bouwjaar 2007 een aux in heeft. Hoe dat bij een dvd90 is weet ik niet. Maar omdat dat bijna dezelfde apparaten zijn kan ik me voorstellen dat dit gelijk is.

Demon3
          Deelnemer

Is er nog een andere manier om te weten te komen of deze radio voorzien is van aux-in zonder dat ik deze moet inlezen in de wagen??

Het doel is om er uiteindelijk een dension setje aan te hangen om te kunnen werken met usb

iquick
            Deelnemer

@R van Lune wrote:

Ik dacht ergens een keer gelezen te hebben dat de cd70 vanaf bouwjaar 2007 een aux in heeft. Hoe dat bij een dvd90 is weet ik niet. Maar omdat dat bijna dezelfde apparaten zijn kan ik me voorstellen dat dit gelijk is.

Dat klopt en deze is van 10-10-07, dus eentje met AUX optie

@Demon3 wrote:

Is er nog een andere manier om te weten te komen of deze radio voorzien is van aux-in zonder dat ik deze moet inlezen in de wagen??

Galaxy Nexus Tapatalk

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.