Even mijn probleem herschreven, aangezien ik vermoed dat ik niet duidelijk ben geweest….
Betreft hierbij een Opel Vectra Station (2.2 Direct – Executive uitvoering), bouwjaar 2008, voorzien van een DVD90 Navigatiesysteem.
Aan de rechterzijde van het aflegvakje in het middenconsole (onder de Climate Control bediening) zit af-fabriek een mini jack aansluiting.
In het instructieboekje staat dat dit een AUX ingang is, waarop je een externe audiobron, zoals een MP3 speler kunt aansluiten.
Ik heb een kabeltje gekocht met aan weerszijde een mini jack aansluiting (stereo uitvoering).
Met dit kabeltje wil ik mijn telefoon (Iphone 6) aansluiten zodat ik de mp3’s opgeslagen op mijn telefoon in de auto kan afspelen.
Volgens het instructieboekje sluit ik de audiobron (mijn telefoon dus), aan, en kies vervolgens de radiofunctie.
Ik zou nu moeten kunnen kiezen uit FM, AM, CD, SOUND en AUX. De eerste vier keuzes heb ik wel, echter komt AUX niet voor in de keuze lijst, terwijl ik mijn telefoon op de aansluiting heb aangesloten.
Wanneer ik op SETTINGS druk, kan ik wel het geluidsniveau van de AUX bron aanpassen, echter hoor ik niets over de radio.
Wat is hier aan de hand, en weet iemand een oplossing??
Alvast bedankt voor de reactie(s).