Dvd inbouw vectra c2003

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Dvd inbouw vectra c2003

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Alex0405

Beste opel fanaten,

Heb gisteren een Opel Vectra C 1.8 gts gekocht.

Een fantastische auto, echter mis ik een navigatie systeem wat wel in de opel van een kennis zit.

Er zit nu een cd speler in (2din origineel van opel) met een geel scherm erboven (ook voor de boordcomputer.

Ditzelfde zit ook in de opel waar de navigatie inzit, echter heeft hij geen cd speler maar een navigatie lezer.

Is het voldoende als ik de 2din vervang voor 1 met navigatie die geschikt is voor het oranje schermpje erboven of moet ik ook gelijk het schermpje mee vervangen?

Anoniem

Er zijn meerdere types schermen. 2 met kleur 1 voor het oudere navigatie systeem. En de nieuwere voor de CD70/DVD90.
        Overigens kan de CD70/DVD90 ook met een oranje scherm. Weet niet of jou huidige scherm daar geschikt voor is. Met een oranje scherm heb je enkel tekens in beeld die jou de weg wijzen. En een full color scherm geen een duidelijke kaart weer.

Het mooiste is de DVD90. CD70 is bijna gelijk. Verschil is dat de CD70 met een pakket aan cd’s werkt voor Europa. En de DVD90 heel Europa op 1 dvd geeft.

Als je bv een CD70 of DVD90 wil. Ben je nodig een stuur met stuurbediening met wieltjes. Een andere cim module (als ik het goed heb) is waar je richtingaanwijzer en ruitenwisser hendels uitsteken. Het systeem zelf CD70/DVD90 en een kleuren scherm. En wat bedrading waar ik zo de benaming niet van weet

Wat is het bouwjaar van jou Vectra?

Wess1988
        Deelnemer

Alex0405

Bedankt voor de info zover bik ga even verder kijken wat ik nou echt wil.

Anders lijkt mij zo’n aftermarket systeem ook wel handig en simpel. Ik hou jullie op de hoogte

Roelvv
            Deelnemer

Ik heb zelf een Astra h. Een eonon ga5154 gekocht op hun website. 340,-
              Android 4.4.4 en je kunt bijna alles zelf installeren. Werkt snel en ook de bediening op het stuur blijft werken.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.