DVD 800 Navi Astra J Bluetooth

Forumindex Forums Modellen Astra DVD 800 Navi Astra J Bluetooth

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    kevinscheepers

hallo

ik ben sinds vorige week trotse eigenaar van een opel astra j 1.6 cosmo 2011
      nu heb ik dvd 800 erinzitten en op stuur de knoppen van telefoon aannemen(werkt niet geen reactie) en weigeren/geluiddempen(werkt wel dempt geluid)
      nu vroeg ik me af of er een voorbereiding op zit voor bluetooth of een andere handsfree methode?

en of het mogelijk is deze aan te sluiten evt. ben op zoek gegaan naar wat kabels en draden maar niks gevonden.

nu vraag ik me alleen nog af waar de vrije stekker onder de schakelpook voor is + de vrije blauwpaarse kabel .

groeten kevin

Fredzo

Goedeavond Kevin,

Ik ben ook al een tijd op zoek naar een inbouwset.
        ik kom de onderstaande leverancier tegen. maar ik weet niet of er al nl dealers iets mee gedaan hebben?

http://elbers.www60.hostkraft.de/gx2/product_info.php?info=p3_opel-original-bluetooth-freisprechanlage–uhp-nachruestset-einrichtung.html

Gr Fred

pjotter
        Deelnemer

@kevinscheepers wrote:

hallo

ik ben sinds vorige week trotse eigenaar van een opel astra j 1.6 cosmo 2011
          nu heb ik dvd 800 erinzitten en op stuur de knoppen van telefoon aannemen(werkt niet geen reactie) en weigeren/geluiddempen(werkt wel dempt geluid)
          nu vroeg ik me af of er een voorbereiding op zit voor bluetooth of een andere handsfree methode?

en of het mogelijk is deze aan te sluiten evt. ben op zoek gegaan naar wat kabels en draden maar niks gevonden.

nu vraag ik me alleen nog af waar de vrije stekker onder de schakelpook voor is + de vrije
          blauwpaarse kabel .
          zie hier een link voor aftersales inbouw
          http://tech2.guru/Vauxhall/project/bluetooth-retrofit-astra-j-insignia/

groeten kevin

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.