We zijn sinds kort in het bezit van een Opel Corsa uit 2010. Hierin zit een DVD 100 Navi
Twee vragen waar ik weinig over kan vinden op internet:
1. In de gebruikshandleiding kom ik “Telefoonvoorbereiding (optie)” tegen. Wie weet wat ik hier voor moet aanschaffen om Bluetooth mogelijk te maken op de DVD 100 Navi?
2. Is het mogelijk om er op de 1 of andere manier de DVD 100 Navi DAB+ geschikt te maken?
Dan nog. Komt omdat mensen zo gek zijn om idiote bedragen uit te geven. Voor die 250 heb je ook een pioneer radio met Dab wel een 1 dins dan. Maar daarom lijkt mij dat dit ook voor 100-150 moet kunnen. En is het naar mij mening uitmelkerij dat die dingen zo duur moeten zijn.
Dat is inderdaad duur. Maar altijd handig om te weten dat het kan voor in de toekomst als het meer gebruikt gaat worden.
Dan heb ik alleen nog de volgende vraag open staan:
1. In de gebruikshandleiding kom ik “Telefoonvoorbereiding (optie)” tegen. Wie weet wat ik hier voor moet aanschaffen om Bluetooth mogelijk te maken op de DVD 100 Navi?
had dit ook al gevraagd hier op forum. heb dealer gebeld en ligt eraan wat voor uitgang hij achter heeft, kon schijnbaar niet bij alle DVD 100 modellen.
had dit ook al gevraagd hier op forum. heb dealer gebeld en ligt eraan wat voor uitgang hij achter heeft, kon schijnbaar niet bij alle DVD 100 modellen.