Dutchbase: Vectra GTS

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Dutchbase: Vectra GTS

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #17966119
    dutchbase
      Lid sinds:
      30 December 2011

      weer een beetje on-topic:


      @evertfisherman
      : thanks, die koplampset ziet er als nieuw uit. Na foto 3 van het proces zou je dat eindresultaat niet verwacht hebben. Ik polijst heel af en toe ook (carrosserie) een auto, maar ben er nooit echt in gedoken om ook koplampen te polijsten of te wetsanden. Er zit een (zowat) nieuwe koplamp op, dus het zou om slechts 1 koplamp gaan. Denk dat die oude er ook nog nooit af is geweest dus verkleuring zal ook wel aan de orde zijn. Zou op zich wel een leerprocesje willen doen om dat mezelf eigen te maken, maar ken mezelf ook een beetje: dan koop ik minstens de benodigde spullen (waarschijnlijk: meer dan benodigd) en vervolgens blijft het door tijdgebrek een poos liggen. Het is dus beter om een nieuwe rechter koplamp te kopen ergens, zodoende heb ik dan een vergelijkbare set.

      Toch heel erg bedankt, altijd leuk om te zien hoe gepassioneerd iemand kan zijn, zeker als dat ondersteund wordt door beeld en uitgebreide info. :thumb

      #17966120
      evertfisherman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 December 2009

        Dank je :D

        Ja een nieuwe koplamp van HELLA kost 165 euro per stuk op http://www.carpartsdirect.nl
        Je zal ongeveer een half dagje bezig zijn met 1 lamp om deze te wetsanden en te polijsten.
        Het blijft jouw keuze.

        groet,
        Evert.

      2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.