Dumpvalve/PDC op Vectra C OPC 2,8 V6 turbo

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Dumpvalve/PDC op Vectra C OPC 2,8 V6 turbo

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    astralover

Volgens mij rijden er niet veel vectra c opc hier op het forum, wel veel
      Zafira’s en astra’s maar geen tot weinig vectra’s.
      Maakt het wel weer bijzonder dat je er zelf wel een rijdt :D

Bij deze auto is er verder niks meer qua styling nodig want hij heeft bijna
      alles mee. Volgende week komt er nog PDC achter erop want de vriendin
      rijdt er toch het meeste in en de auto is nogal aan de grote kant.
      Is trouwens wel een duur grapje als het origineel van Opel erin wilt hebben,
      vragen zo €600,- ex voor een setje, idioten.
      Komt nu een setje van Hella in, gespoten en gemonteerd voor ongeveer €200,-

Maar wat me wel vet lijkt is om een dumb valve te installeren zodat je met schakelen
      meer plezier hebt.
      Zo’n setje is niet duur maar vraag me af of er plaats voor is, of dat de LMM niet in de weg zit
      of iets anders. Iemand ervaring??

Let me know…

xander n
      Deelnemer

@astralover wrote:

Volgens mij rijden er niet veel vectra c opc hier op het forum, wel veel
        Zafira’s en astra’s maar geen tot weinig vectra’s.
        Maakt het wel weer bijzonder dat je er zelf wel een rijdt :D

Bij deze auto is er verder niks meer qua styling nodig want hij heeft bijna
        alles mee. Volgende week komt er nog PDC achter erop want de vriendin
        rijdt er toch het meeste in en de auto is nogal aan de grote kant.
        Is trouwens wel een duur grapje als het origineel van Opel erin wilt hebben,
        vragen zo €600,- ex voor een setje, idioten.
        Komt nu een setje van Hella in, gespoten en gemonteerd voor ongeveer €200,-

Maar wat me wel vet lijkt is om een dumb valve te installeren zodat je met schakelen
        meer plezier hebt.
        Zo’n setje is niet duur maar vraag me af of er plaats voor is, of dat de LMM niet in de weg zit
        of iets anders. Iemand ervaring??

Let me know…

ik heb zelf een vectra opc station en ben in duitsland aan het informeren geweest en voor op die motoren schijnt het er niet te zijn.helaas maar waar

OPCdriver

Advies ; Kies eréén die specefiek voor jou auto is (als ie er is natuulijk)
          Dat geeft de minste kans op storingen (die je anders kan krijgen)
          Wel een aparte auto overigens die je idd niet veel ziet. :thumbup

botssiee

Ik heb er ook aan zitten denken om er een te halen, maar begeven moment had ik zoiets van, wat moet ik eigelijk met z’n grote auto en toen ben ik maar gaan zoeken naar een astra h opc die ik nu heb ;)
            Bij mij op me werk staan toevallig 2 zwarte vectra gts-en 2.8 V6 turbo, dan wel geen opc, maar een van de 2 is wel gechipt naar +/- 310pk 550m/n :)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.