DuMaNLiYoL – Astra H 1.6 16V 2005

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik DuMaNLiYoL – Astra H 1.6 16V 2005

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    DuMaNLiYoL

Hallo allemaal,

Ik ben Yusuf eigenaar van een Opel Astra H 1.6 16v als bouwjaar 2005. Sinds gisteren ben ik lid op het forum, heb het forum dankzij google ontdekt. Ik heb mijn auto al bijna 2 jaar, gekocht op 73 dkm momenteel staat het teller al op 130 dkm. Ook ben ik sinds 2 maanden in bezit van een VW Passat 1.9 TDI ook als bouwjaar 2005 en al een jaar in een Piaggio Vespa S 25 KM voor binnenstad.

Nou de standaard opties van mijn auto:
      – Airco
      – Elektrische voorramen (Helaas alleen voor)
      – Elektrische verwarmde spiegels
      – Achterbank neerklapbaar
      – Getint glas
      – Cruise control
      – Centrale deurvergrendeling
      – ESP

Opties wat ik zelf heb uitgevoerd:
      – Navigatiesysteem Pioneer dubbeldin, mijn stuurwielbediening werkt nog wel dankzij een kabel met een hoge prijskaartje
      – Defa alarm
      – Verkoeling van het dashboardkast (Slang zat er al in, alleen wou Opel bezuinigen door geen knopje bij te voegen)
      – Originele mistlampen ingebouwd
      – Zonneschermen achterin
      – Parkeersensor achter

Problemen wat ik tot nu heb gekregen met mijn auto:
      – Aircopomp bleek niet goed te functioneren, aldus veranderd
      – Algemeen bekende probleem, namelijk achterklepknop werkte niet meer
      – Bobine was na een jaar van aankoop ook niet meer goed, auto begon te stotteren

Gelukkig geen enkel problemen meer. Ben wel tevreden met mijn auto, maar door hoge benzine prijzen begin ik me te ergeren.

PS: Ik wil niet reclame gaan maken van een ander forum, maar heb een idee voor de moderators. Ik ben ook lid op het forum VWpassat en daar je zelf voorstellen zit veel leuker. Namelijk gebruiker maakt een topic aan om zichzelf te voorstellen en de moderator voegt daarna bij de topic naam de gebruikersnaam ervoor.

astraTD

Welkom :thumbup

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

Dolby
          Deelnemer

Welkom hier op het Opel forum. :thumb

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.