Duitse Umweltzones

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Duitse Umweltzones

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Anoniem

@tommyboy82 wrote:

Wat wil je dan bevestigd zien?

Ja, of de sticker bij een nederlandse auto geldig blijft verkoop

The Undertaker

Sticker is gekoppeld aan de auto, zowel in Duitsland als in Nederland. In Duitsland heb je een persoonlijk kenteken, dus een kenteken wat op jouw naam staat in tegenstelling tot het kenteken in Nederland wat bij de auto hoort. In Duitsland zal je dus voor iedere auto een nieuwe moeten aanvragen op jouw persoonlijke kenteken. In Nederland blijft hij geldig, ook bij verkoop.

Tip voor allen: Plak de sticker op een statische sticker, zo kan je hem altijd verwijderen en hoef je geen nieuwe aan te schaffen na vervanging van de voorruit.
        http://www.ebay.de/itm/Ablosbare-Tragerfolie-84-mm-Umweltplakette-Feinstaubplakette-/280823509055?pt=DE_Autoteile&hash=item416262b03f#ht_1120wt_1139″ onclick=”window.open(this.href);return false;

wim-v6
        Deelnemer

Sticker blijft geldig, hier hoort ook het papiertje bij wat je erbij krijgt..

kunnen ze van mij zo krijgen als ik de auto verkoop… haal wel even mijn naam en adres ervan af…

gaat namelijk enkel om kenteken van de auto…

Willem

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.