Dubbele uitlaat Vectra GTS 150 pk?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Dubbele uitlaat Vectra GTS 150 pk?

• Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Golfkeuh5
    Deelnemer

Hallo allemaal!

Ik heb zonet mijn Golf 5 verkocht voor een Opel Vectra GTS – 150 PK van 2008.
      Nu heeft de wagen geen zichtbare uitlaten vanachter, en nu had ik er graag een dubbele of enkele uitlaat aan beide kanten gezet.
      Zoals op onderstaande foto:

Iemand enig idee wat ik allemaal moet kopen/ veranderen om dit zo te krijgen?

Mijn wagen:

speaker
      Deelnemer

een dubbele demper en eindstukken van een Porsche , zo te zien!!

Kano
        Deelnemer

http://www.pmperformance.nl/sierstukkennw.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

:jerry

Kano
          Deelnemer
            GTS Power
            Deelnemer

Je bent ook een andere bumper nodig waar een diffuser inzit.
              Zoals op de eerste foto.

GTS2.2DTI
              Deelnemer

Exact wat GTS Power zegt, die van jou heeft dezelfde bumper als een sedan altijd heeft gehad. Opel heeft in het laatste jaar, anderhalf jaar de achterbumper van de GTS aangepast..

turbosix
                Deelnemer

Zelf ben ik ook met dit project bezig.
                  Heb de achterbumper met inzet al een tijdje klaar liggen maar ik wacht al heeel lang op mn sierstukken.
                  Heb de sierstukken bij FKshop besteld, daar kost dat spul bijna niks.

Golfkeuh5
                  Deelnemer

@turbosix wrote:

Zelf ben ik ook met dit project bezig.
                    Heb de achterbumper met inzet al een tijdje klaar liggen maar ik wacht al heeel lang op mn sierstukken.
                    Heb de sierstukken bij FKshop besteld, daar kost dat spul bijna niks.

En wat moet ik precies allemaal kopen? Gewoon die 2 sierstukken kopen en plaatsen?
                    Of ga ik toch mijn uitlaat moeten laaten aanpassen.
                    Laat je me weten of het je gelukt is? En wat de benodigde stukken je gekost hebben?
                    :D :thumbup

+ Kan je me helpen bij welke ik moet bestellen op de webite? Dankuuuuuuuuuuuuuu :D

Golfkeuh5
                    Deelnemer

@Kano wrote:

http://www.autostyle.nl/catalogus/ulter-sport-uitlaatsierstuk-dubbel-voor-montage-links-rechts-ovaal-160x65x200-rechts-exclusief-demper-rvs.html

95, per stuk…. :argue

Jouw opel toont nice :thumb
                      Jij hebt dus ook een demper moeten bijkopen?
                      Is het mogelijk om enkel voor het uiterlijk 2x sierstukken te plaatsen of is het nodig om een extra demper te zetten?

Golfkeuh5
                      Deelnemer

@GTS Power wrote:

Zoals op de eerste foto.

Heb je toevallig enig idee waar ik deze kan kopen?
                        Op een duitse ebay is het meestal goedkoper hoor ik, maar de juiste duitse benaming ken ik niet.. :(
                        Heb je zelf ook een dubbele uitlaat gezet op jouw wagen? Enzoja wat koste het +/- ?

vectrabelg
                        Deelnemer

@Golfkeuh5 wrote:

@GTS Power wrote:

Zoals op de eerste foto.

Heb je toevallig enig idee waar ik deze kan kopen?
                          Op een duitse ebay is het meestal goedkoper hoor ik, maar de juiste duitse benaming ken ik niet.. :(
                          Heb je zelf ook een dubbele uitlaat gezet op jouw wagen? Enzoja wat koste het +/- ?

Ben jij uit België? Dan ben je even hard gekloot als ik! :D ik wilde dat ook doen, maar je kan best eens even contact opnemen met de technische keuring, zij weten perfect welke uitlaten toegelaten zijn, en welk niet, tis maar dat je niet voor verrassingen komt te staan. :thumb

turbosix
                          Deelnemer

Als je 150pk hebt dan rijd je een 1.9 diesel toch?
                            Mijn 2.2 benzine heeft al 2 dempers links en rechts liggen, dus ik las er gewoon 2 sierstukken op (€17,90 per stuk).
                            Ik heb een bumper met inzet van Marcin (Taner) gekocht en de bumper op nieuw laten spuiten.
                            Al met al ben ik net geen €300,- verder. (Incl sierstukken)

Als je geen dubbele demper hebt dan zou ik een tweedehands origineel setje met sierstukken compleet op internet gaan zoeken en de autodemontage bedrijven in de gaten houden.
                            Geduld is een schone zaak.

Houd er rekening mee dat je bumpers hebt ‘met en zonder’ parkeersensor gaten.
                            En dat een OPC inzet/diffuser niet gaat passen met je trekhaak, niet zonder hakken en zagen iig.

Kano
                            Deelnemer

@Golfkeuh5 wrote:

@Kano wrote:

http://www.autostyle.nl/catalogus/ulter-sport-uitlaatsierstuk-dubbel-voor-montage-links-rechts-ovaal-160x65x200-rechts-exclusief-demper-rvs.html

95, per stuk…. :argue

Jouw opel toont nice :thumb
                              Jij hebt dus ook een demper moeten bijkopen?
                              Is het mogelijk om enkel voor het uiterlijk 2x sierstukken te plaatsen of is het nodig om een extra demper te zetten?

Nee hoor. Die van mij is zo uit de fabriek gerold. :D king:

RISL
                              Moderator

@speaker wrote:

een dubbele demper en eindstukken van een Porsche , zo te zien!!

Inderdaad, ze lijken op die van een 911 997 Carrera S of Carrera 4S. Maar bij een 911 zijn de binnenste pijpjes een slag kleiner dan de buitenste pijpjes.
                                Dat en de prijs van een Porsche-einddemper, laten mij denken dat er niet daadwerkelijk Porsche-eindstukken zijn verzaagd om het te laten passen, lijkt me eerder zelf gemaakt.

Golfkeuh5
                                Deelnemer

Ben jij uit België? Dan ben je even hard gekloot als ik! :D ik wilde dat ook doen, maar je kan best eens even contact opnemen met de technische keuring, zij weten perfect welke uitlaten toegelaten zijn, en welk niet, tis maar dat je niet voor verrassingen komt te staan. :thumb[/quote]
                                  Ja ik ben van Belgie :p chance dat ik ze nog niet besteld had dan!
                                  Een uitlaatje veranderen lijkt nog niet zo simpel nu xp

Golfkeuh5
                                  Deelnemer

@turbosix wrote:

Als je 150pk hebt dan rijd je een 1.9 diesel toch?
                                    Mijn 2.2 benzine heeft al 2 dempers links en rechts liggen, dus ik las er gewoon 2 sierstukken op (€17,90 per stuk).
                                    Ik heb een bumper met inzet van Marcin (Taner) gekocht en de bumper op nieuw laten spuiten.
                                    Al met al ben ik net geen €300,- verder. (Incl sierstukken)

Als je geen dubbele demper hebt dan zou ik een tweedehands origineel setje met sierstukken compleet op internet gaan zoeken en de autodemontage bedrijven in de gaten houden.
                                    Geduld is een schone zaak.

Houd er rekening mee dat je bumpers hebt ‘met en zonder’ parkeersensor gaten.
                                    En dat een OPC inzet/diffuser niet gaat passen met je trekhaak, niet zonder hakken en zagen iig.

Oke bedankt! Dit helpt me serieus verder!
                                    Mag ik weten welke sierstukken je hebt gekocht? ;)

Golfkeuh5
                                    Deelnemer

Nee hoor. Die van mij is zo uit de fabriek gerold. :D king:[/quote]

Dat is heel wat minder lastig :D

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.