dubbele uitlaat

Forumindex Forums Modellen Insignia dubbele uitlaat

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247764
    nicocorsa
      Lid sinds:
      6 June 2006

      hallo iedereen

      heb een insignia 2.0 130 pk diesel . naar genoeg heeft deze in chroom uitlaat . cosmo uitvoering .

      nu wil ik aan de rechterkant ook eentje . maar heeft iemand zo eentje liggen + middenbuis . Y

      denk dat de 2.0 cdti 190 pk ook dubbele uitlaat heeft maar nog nooit nergens gevonden .
      passen deze van de 2.0 t en 1.6t mss ook op de diesel variant . zelfde buis diameter en lengte midden buis . diesel heeft daar geen middenpot zitten .

      de irmscher
      bastuck uitlaat is er prijzig + voor mij te bruut .

      #18007857
      netebuk
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 January 2005

        @nicocorsa wrote:

        hallo iedereen

        heb een insignia 2.0 130 pk diesel . naar genoeg heeft deze in chroom uitlaat . cosmo uitvoering .

        nu wil ik aan de rechterkant ook eentje . maar heeft iemand zo eentje liggen + middenbuis . Y

        denk dat de 2.0 cdti 190 pk ook dubbele uitlaat heeft maar nog nooit nergens gevonden .
        passen deze van de 2.0 t en 1.6t mss ook op de diesel variant . zelfde buis diameter en lengte midden buis . diesel heeft daar geen middenpot zitten .

        de irmscher
        bastuck uitlaat is er prijzig + voor mij te bruut .

        http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/auto-onderdelen/opel/uitlaat-opel-insignia-119966457.html?qq=insignia&pcpl=&pc_id=&afd=” onclick=”window.open(this.href);return false;

        #18007858
        nicocorsa
          Lid sinds:
          6 June 2006

          heel erg bedankt voor de link .
          maar dit is voor een st en heb een 5 deurs + de uitlaat potten zijn te erg zichtbaar naar mijn zin .

          zoek een std of oem uitlaat insignia

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.