Dubbele uitlaat..!!!!!!!!!

Forumindex Forums Modellen Astra Dubbele uitlaat..!!!!!!!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232753
    volkanE
      Lid sinds:
      20 September 2010

      Hallo, Ben Volkan en rij een astra g uit 2002.

      Nu zat ik ff op internet te surfen, en bedacht me opeens dat ik dubbele uitlaatpijp wil onder mijn astra links en rechts.

      Nou is mijn vraag waar ken ik zoiets laten maken, en hoeveel gaat het me kosten.

      Of heb je zulke uitlaten al kant en klaar op internet..?

      #17816956
      Astra JP
        Lid sinds:
        12 March 2009

        even op google zoeken en je hebt ze zo gevonden. :)

        #17816957
        Jerremy
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 October 2004

          precies, google is je vriend.. En Ebay, en Marktplaats… :P

          #17816958
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Dubbel uitlaat zeker heel mooi maar zal ook zeker wat kosten.

            Succes met je zoek tocht.

            #17816959
            AsconaC20NE
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 December 2004

              Ik heb mijn uitlaat L+R op maat laten maken bij DHZ twente (heeft hier een rubriek op het forum) dan kun je hem helemaal naar wens maken met jou geluid, jou eindstukken, RVS of gewoon staal

              maar wat je moet weten is:

              Prijs is sterk afhankelijk van of je een kant en klaar systeem wilt hebben of op maat wilt laten maken
              vanaf de kat of echt alleen het laatste stukje
              wil je RVS of staal
              Welke eindstukken wil je (mijn 2 eindstukken waren al 119 euro bij elkaar, blackchrome)

              etc.

              #17816960
              Astraman
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 July 2004

                Of je last hem zelf.

                Of in mijn geval, ik liett iemand hem lassen. Kun je zelf je eindstukken kiezen enzo.

                #17816961
                Basgsi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 June 2004
                  #17816962
                  volkanE
                    Lid sinds:
                    20 September 2010

                    Ik wil eigenlijk echt alleen het laatste stukje, dan kan ik net zo goed zelf rvs halen rechte pijp trekken naar de andere kant en lassen op de demper..?

                    of is dat weer apk afkeur..?

                    #17816963
                    AsconaC20NE
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 December 2004

                      APK zegt maar 1 ding, het moet tot het eind gasdicht zijn en deugdelijk bevestigd zijn dacht ik

                      dus je kan het ook zelf maken, maar vergeet niet dat het makkelijker lijkt dan het is, je moet gewoon goed alles in elkaar zetten en schuiven, dan met puntjes dichtlassen, dan nog kijken of alles er nog recht onder hangt. Ook de ruimtes links en rechts en dan rondom dichtlassen.

                      Ook een extra ophangpunt maken zodat alles er goed onder hangt

                      en volgens mij kun je RVS niet zo ‘even’ lassen, maar dat kan iemand die daar meer ervaring mee heeft wel zeggen

                      #17816964
                      Fonzy
                        Lid sinds:
                        7 May 2010

                        [rquote=1869102&tid=142674&author=AsconaC20NE]APK zegt maar 1 ding, het moet tot het eind gasdicht zijn en deugdelijk bevestigd zijn dacht ik

                        dus je kan het ook zelf maken, maar vergeet niet dat het makkelijker lijkt dan het is, je moet gewoon goed alles in elkaar zetten en schuiven, dan met puntjes dichtlassen, dan nog kijken of alles er nog recht onder hangt. Ook de ruimtes links en rechts en dan rondom dichtlassen.

                        Ook een extra ophangpunt maken zodat alles er goed onder hangt

                        en volgens mij kun je RVS niet zo ‘even’ lassen, maar dat kan iemand die daar meer ervaring mee heeft wel zeggen[/rquote]

                        RVS is best goed te lassen als je maar de juiste las materialen gebruikt CS heeft ander toevog materiaal dan SS.

                        Laat je hierover goed informeren.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.