Omdat de inhoudsopgave van het onderdelen document wat erg lang geworden is wil ik de paginavermeldingen in 2 kolommen op 1 pagina plaatsen in plaats van 1 kolom op 1 pagina, mijn vraag is hoe ga ik dit dubbel links uitgelijnd krijgen in MS Word 2010 (dus beide kolommen links uitgelijnd op 1 enkele pagina)?
Daarnaast ontdek ik net een probleem met het recht uitlijnen van de bestaande text die her en der nét niet keurig genoeg langs 1 verticale lijn staat :( Hier scheen 1 of ander truukje voor te zijn maar hoe zat dit ookweer?
Heh die kolommen optie heb ik inmiddels dus ontdekt maar ik herinner me ook iets dat er een truukje is voor 1 of meerdere even lange zinnen die net niet helemaal 100% recht staan (verticaal gezien) om dit wel voor elkaar te krijgen hoe zat dat ookweer?
De ene keer kan ik op enter drukken en gewoon een nieuwe regel krijgen maar op het moment heeft meneer zin om in plaats daarvan op eigen houtje een nieuwe alinea te beginnen. Ben er knap pissed off van en benieuwd hoe ik het mormel aan zijn verstand kan krijgen dat hij zijn normale gedrag weer aan neemt :argue