<p style=”text-align: left;”>Beste,T volgende probleem,</p>
(Insignia 2.0 T 2009.Benzine.gekocht 2018-02.Kmst 137000..Nu 173500.Remapped ongeveer april 2019 naar 416NM,268PK)
Bij flink op de staart trappen krijg ik n melding;’dringend service nodig en houdt de motor in'(ik kan niet verder accelereren)Als ik overschakel verdwijnt de melding en kan ik door.
Garage heeft 2x uitgelezen en zegt dat ie 1x ‘Iets’ met de turbo aangaf.Hij heeft m gereset en proefgereden en zegt dat ie trok als n beer en nergens last van had.Toen ik m testte kreeg ik na n aantal keer goed trekken dezelfde melding weer.Na overleg wil hij m wegbrengen naar iemand die er meer verstand van heeft… :applause01: Vandaag na het betalen van m’n derde hoge rekening in 2 jaar en 3 maanden zei ie me dat de turbo weleens aan z’n eind kon zijn.Ik zag natuurlijk de eurotjes alweer wegvliegen..Iemand bekend met dit probleem? Ik las al wat over gescheurde slangen en drukverlies en dat ook voorgelegd aan garage maar die zegt tijdens rijden geen rare dingen te merken.(koppelig+multivliegwiel+bobines+bougies+filters etc vervangen)
Om over t als n oud opa’tje opstarten in de morgen nog maar te zwijgen(horten en stoten)..
Gvd wat n dure kutauto tot nu toe!
Al 4800 in dat ding zitten aan onderhoud nu? Wat n geldverslinder!
:help: