Dringend hulp nodig!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Dringend hulp nodig!

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222937
    Dpac
      Lid sinds:
      17 June 2010

      Dag luitjes

      Ik heb zojuist vorige week mijn EGR klep vervangen en nu heb ik weer hetzelfde kwaaltje als wat ik had voordat de EGR klep vervangen was.

      Het is namelijk zo, op moment dat ik stationair draai en gewoon in de P zet of in de N, dan gaat hij automatisch 1000 toeren geven, op moment dat ik op rem druk dan gaat hij weer stationair draaien zoals hij hoort te draaien, pakweg 600/700 toeren ofzo.

      Ik heb hiervan een filmpje gemaakt en misschien dat als 1 van jullie wil gaan kijken, dan je weet wat het eventueel ook kan zijn. De dealer had em namelijk paar weken terug uitgelezen en zei dus dat het de EGR klep was, maarja je ziet het, kwaaltje is weer terug en baal hier echt ontzettend van want ik ben nu al 5 weken aan 1 stuk door naar de dealer gegaan op me vrije dagen, dus heb echt het ff gehad met die auto.

      Weet iemand ook heel misschien hoelaat de werkplaats van Garage broekhuis in Arnhem losgaat morgen, want morgen moet namelijk uiterlijk me auto bij een Schade herstel bedrijf staan voor 09:00, (vanwege hert voor de auto) :( (ook die pech had ik vorige week nog ndat hij gemaakt was) en voor die tijd hoop ik hem te hebben uitgelezen hebben of andere oplossing te hebben

      Dus please heb een oplossing, kan het goed gebruiken nu…

      Link filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=bJKWHxm4ZEk

      lamp is ook kapot ivm aanrijden van hert :(, word morgen ook gemaakt vandaar die melding

      #17693049
      Silverspeed
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 June 2009

        denk dat broekhuis pas 9 uur losgaat hoor… kun je beter erna langs broekhuis rijden.

        #17693050
        Dpac
          Lid sinds:
          17 June 2010

          Net broekhuis geweest, weer de egr klep wat het uitlees apparaatje aangeeft :( word zo gek hiervan, vraag me af hoe dit opgelost gaat worden
          Er is pas vrijdag tijd om hierna te kijken, auto moet voor donderdag weer op de weg zijn, elke dag dat me auto stilstaat kost mij gewoon nog es extra geld

          Baal hier echt van :swear

          Sorry maar heb het echt ff gehad met die opel, tot nu toe alleen maar tegenslagen gehad sinds ik die auto heb en het blijft maar komen, elke week weer wat anders of het is niet goed gemaakt, zit me vrije dagen meer bij de garage dan uberhaubt thuis door die auto

          heb in 2 maanden tijd meer als 3/4000 onkosten gehad en ook nog es omzetderving, is dit bij al die 3 liters of tref ik nu gewoon de verkeerde auto?

          #17693051
          teungts
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 July 2004

            over wat voor vectra praten we hier

            anders egr afdoppen

            #17693052
            Hawke
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Je hebt een drie liter Vectra? Er komt hier misschien wat meer info als je een motortype noemt..
              Ik herken het dashboard niet direct.

              En hoe zit het met garantie op het vervangen van de EGR?

              Klinkt toch als iets waar je garage toch wel uit moet komen.
              Het is ook niet een storing die zich maar af en toe laat zien…

              #17693053
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                Denk een 3.0 V6 CDTi Diesel.

                ziet er meer uit als een electrische storing met betrekking op de automaat inschakeling.

                hij moet meer toeren maken als je inschakeld.

                Willem

                #17693054
                Dpac
                  Lid sinds:
                  17 June 2010

                  is een 3 Liter V6 Station uit 2005
                  CDTI,

                  als ik me niet vergis kon de egr niet afgedopt worden, zoiets zeiden ze al bij de dealer :(

                  Zit wel garantie op de egr klep maar als hun die weer vernieuwen is hij volgende week weer kapot want zal wel iets zijn wat het veroorzaakt, ding is gloedje nieuw erin gezet

                  #17693055
                  svdk20
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 August 2009

                    denk dat je toch eerder in de richting moet gaan kijken wat wim zegt (de automaat) want dit lijkt me echt eerder een probleem met je automaat, een sensor of iets der gelijks.
                    ivm in p toeren oplopend en remmend normaal

                    egr van een diesel kan inderdaad niet afgesloten worden

                    #17693056
                    arjontje
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      31 March 2006

                      origineel gepost door Dpac
                      is een 3 Liter V6 Station uit 2005
                      CDTI,

                      als ik me niet vergis kon de egr niet afgedopt worden, zoiets zeiden ze al bij de dealer :(

                      Zit wel garantie op de egr klep maar als hun die weer vernieuwen is hij volgende week weer kapot want zal wel iets zijn wat het veroorzaakt, ding is gloedje nieuw erin gezet

                      Renault bellen of zij een modificatie hebben op die motor.

                      #17693057
                      Dpac
                        Lid sinds:
                        17 June 2010

                        Renault dealer? huh.. tis een opel :)

                        #17693058
                        svdk20
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          24 August 2009

                          renault rijdt met de zelfde motor

                          #17693059
                          Dpac
                            Lid sinds:
                            17 June 2010

                            oh ok, maar kunnen hun andere dingen constateren dan het uitlees apparaatje wat opel heeft dan?

                            #17693060
                            arjontje
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              31 March 2006

                              Dat niet echt maar misschien kennen zijn een ander probleem met de egr.

                              #17693061
                              Dpac
                                Lid sinds:
                                17 June 2010

                                Hij is in ieder geval al binnen bij de dealer, gisteren hadden ze em besteld toen ik weer langskwam om te klagen.. LOL

                                Nu hebben ze em gelukkig binnen en word hij vrijdag gemonteerd :)
                                Hopelijk blijft hij dan weer goed voor een tijd, want als hij weer kapot gaat zou het toch iets anders moeten zijn wat de oorzaak ervan is.

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.