Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Driessen Opel Eindhoven ronduit slecht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 oktober 2011 om 18:30 #17930418
Ja, dat is die bij de Texaco. Ik dacht dat ze daar alleen banden konden leggen?
25 oktober 2011 om 09:02 #17930419Ook ik ben een jaar geleden overgestapt van Driessen in Eindhoven naar een universele garage in Heeze. Ik kan maar 1 ding zeggen over Driessen: ze proberen je zoveel mogelijk te laten betalen voor zo min mogelijk werk!
Ze vervangen dingen die niet nodig zijn, ze zetten onderdelen op de bon die 100% zeker NIET vervangen zijn etc etc.
Ik ben ze spuugzat, 3 jaar achter elkaar met een slecht gevoel daar weggegaan, nu kom ik er dus nooit meer.
25 oktober 2011 om 09:37 #17930420Daarom repareer ik alles zelf
Als ik ergens niet uit kom zoek ik het op op dit forum of van problemcar
De enige monteur die aan mn auto komt is de APK keurmeester van mn keuringsstation
Waar ik altijd samen mee de auto inspecteer, onder het genot van een kopje koffie :D
Bijna altijd is alles 100% in orde, af en toe een adviespuntje :thumb29 oktober 2011 om 07:35 #17930421Over de Graaf in oudenbosch ben ik ook zeer tevreden,m’n 2 A Manta’s laat ik daar altijd keuren.
En repareren,of een beurt geven.
En de dagelijkse zafira is bij autoteam roosendaal in onderhoud.
Ook geen klachten over.
Al denk ik wel dat wat duurder uit ben als bij een unieversele garage.29 oktober 2011 om 07:47 #17930422@jericho wrote:
Ook ik ben een jaar geleden overgestapt van Driessen in Eindhoven naar een universele garage in Heeze. Ik kan maar 1 ding zeggen over Driessen: ze proberen je zoveel mogelijk te laten betalen voor zo min mogelijk werk!
Ze vervangen dingen die niet nodig zijn, ze zetten onderdelen op de bon die 100% zeker NIET vervangen zijn etc etc.
Ik ben ze spuugzat, 3 jaar achter elkaar met een slecht gevoel daar weggegaan, nu kom ik er dus nooit meer.
Universele garage in Heeze? Deze misschien hier gaat een collega van mij naar toe met zijn astra g vanuit Ehv.
http://www.garagevandenboom.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
30 oktober 2011 om 19:49 #17930423Daar heb ik wel van gehoord ja, maar dat is niet de garage waar ik heen ga, dat is http://www.rikvandeburgt.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;. Jammer dat zijn website nog steeds niet ingevuld is…
Bij Rik vd Burgt heb ik wel een goed gevoel, ze zijn open en eerlijk over kosten en proberen de onderdelen zo goedkoop mogelijk te krijgen. Naar mijn idee een klantvriendelijke zaak, iets wat ik bij Driessen dus niet had!
30 oktober 2011 om 21:05 #17930424@nova…. wrote:
Universele garage in Heeze? Deze misschien hier gaat een collega van mij naar toe met zijn astra g vanuit Ehv.
http://www.garagevandenboom.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
garage vd boom ken ik ook alleen als een kwaliteits bedrijf, van de oude stempel, kennen het begrip service nog.
onze oude astra g diesel is ook lang in onderhoud geweest in geldrop, bij garage bedrijf “mario geboers” ook een harde werker. die lang niet alle uren schrijft als hij met een probleem bezig is waar hij zo niet 123 uit komt.
auto is daar meerdere keren geweest met storingen. (die bij de dealer niet gelost werden) telkens netjes gemaakt.24 november 2011 om 20:17 #17930425Plaat vervangen als je nieuw bent vind ik niet netjes. Zeker niet als er niet om gevraagd werd.
Daarnaast een klant die al 3-5 jaar bij ”ons” komt, met een vervaagde plaat verwisselen we wel. Uiteraard wel fatsoenlijk vast gezet.Overigens, van de week zeker 5-10 mensen gehad die graag hun kentekenplaat vast willen zetten met popnagels omdat een of ander programma paniek heeft liggen zaaien dat iedereen de kentekenplaten wil hebben. Geloof radar..?
Sjupke`
24 november 2011 om 20:25 #17930426Ja, Radar was daar inderdaad over bezig. Beetje onzin, met een accutol boor je sneller die popnageltjes uit dan dat je met een schroef de kentekenplaat losschroeft of uit een houder klikt…..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.