Drama Intellink

Forumindex Forums Modellen Insignia Drama Intellink

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    derde insignia

Hallo allemaal,
      Ik ben ook in het bezit van het nieuwe model Insignia met het Intellil
      ink systeem. Wat een teleurstelling.
      Vanaf januari vragen gesteld bij de dealer, die zijn stinkende best heeft gedaan om de onderste steen boven te krijgen.
      Gebeld met Opel Nederland, maar niet serieus genomen. De eerste brief geschreven met een duidelijke omschrijving van de problemen. Telefoontje terug van de klantenservice, met als antwoord dat de problemen misschien in Mei / Juni opgelost zouden gaan worden. Tweede brief geschreven, die niet meer zo vriendelijk van opzet was, geen antwoord, brief kwijt.
      In begin Maart opnieuw een brief, maar nu onvriendelijk, met als opmerking dat als er geen afdoende antwoord gaat komen, ik Opel Nederland in gebreken ga stellen. Een wonder geschiede, een gesprek met iemand van Opel. De antwoorden waren verre van bevredigend. De up date die wij nodig hebben komt pas midden / eind 2015 of begin 2016.
      Bij Opel in Duitsland is er iemand vrij gemaakt om alle problemen inzichtelijk te krijgen, maar ja, dat lost onze problemen voorlopig niet op.
      Ik heb vandaag een brief ontvangen van Opel Nederland, dat zij mij willen compenseren voor de wachttijd, maar dat ga ik voorlopig niet doen, omdat ik van mening ben dat zij, Opel Nederland in hun marketing uitingen afgelopen jaar duidelijk aangeven hebben dat dit in het systeem zal zitten, en in de folder wordt het ook vernoemd, om maar te zwijgen wat er in de gebruikshandleiding staat.
      Zij er mensen die met mij de strijd aan willen gaan met Opel Nederland, zodat wij een goed werkend systeem gaan krijgen?

GM-Tuningparts
      Deelnemer

wordt inderdaad tijd denk ik dat we zoals eerder besproken hier op het forum een faceboekpagina openen of zo ivm het
        zwaar waardeloze intellilinksysteem en het nalaten van opel om met goede en snelle oplossingen te komen.

moet iets gebeuren want de dealer doet en kan er niks mee en opel komt ook niet over de brug.
        En als je dadelijk 1,5 / 2 jaar rond rijd in je insignia voor het intellilinksysteem pas naar behoren werkt kan en mag in mijn ogen niet de bedoeling zijn.
        Als je deze auto koopt wordt er bij de dealer niet over gesproken dat de helft van het systeem niet werkt en dat de andere helft die er wel opzit ook niet werkt.
        Ook bij de tv reklame wordt de indruk gewekt dat het system geweldig is en dat je er van alles mee kunt.
        Je kunt er niks mee als enkel tegen vloeken omdat het gewoon niet werkt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.