draaiknop verwarming stuk?

Forumindex Forums Modellen Corsa draaiknop verwarming stuk?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    benji262

Hallo ,

Graag had ik wat info verkregen over hoe de draaiknop van de verwarming van koud naar warm te vervangen.
      Gisteren wou ik de verwarming hoger zetten en plots kreeg ik weerstand en klakt hij alsof er iets vanbinnen niet meewil . Als ik het wat forceer krijg ik de knop op warm , maar er komt geen warme lucht. Nooit problemen gehad en plots dit? Is het de schakelaar ? Of kan het nog iets anders zijn?

Bedankt bij voorbaat ,

Benji

Byjugo
      Deelnemer

Misschien is het handig als je verteld om wat voor auto het gaat.
        Welk bouwjaar, welke uitvoering?

Het klinkt inderdaad wel alsof je de knop heb geforceerd, maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord :wtf

BlackDevil

@benji262 wrote:

Hallo ,

Graag had ik wat info verkregen over hoe de draaiknop van de verwarming van koud naar warm te vervangen.
          Gisteren wou ik de verwarming hoger zetten en plots kreeg ik weerstand en klakt hij alsof er iets vanbinnen niet meewil . Als ik het wat forceer krijg ik de knop op warm , maar er komt geen warme lucht. Nooit problemen gehad en plots dit? Is het de schakelaar ? Of kan het nog iets anders zijn?

Bedankt bij voorbaat ,

Benji

Bowdenkabel van de verwarmingsklep zal geknikt of gebroken zijn. Daarvoor moet het bedieningspaneel eruit.

benji262

Hallo , sorry het gaat om een corsa 17 dti 2002 . Als ik hard op de knop druk kan ik hem nog bedienen .
            Is het zelf te herstellen of is dit te ingewikkeld

Zakdoekje
            Deelnemer

Hmm, uit 2002 geen ervaring mee. Je heb dan een Corsa C.. Bij de Corsa B weet ik dat het een gepriegel is, maar best goed zelf te doen. (met wat nieuw uitgevonden scheldwoorden erbij uiteraard) :angel

benji262

ik zal het is open vijzen , zal wel zien wat het word ….toch bedankt .

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.