Graag had ik wat info verkregen over hoe de draaiknop van de verwarming van koud naar warm te vervangen.
Gisteren wou ik de verwarming hoger zetten en plots kreeg ik weerstand en klakt hij alsof er iets vanbinnen niet meewil . Als ik het wat forceer krijg ik de knop op warm , maar er komt geen warme lucht. Nooit problemen gehad en plots dit? Is het de schakelaar ? Of kan het nog iets anders zijn?
Graag had ik wat info verkregen over hoe de draaiknop van de verwarming van koud naar warm te vervangen.
Gisteren wou ik de verwarming hoger zetten en plots kreeg ik weerstand en klakt hij alsof er iets vanbinnen niet meewil . Als ik het wat forceer krijg ik de knop op warm , maar er komt geen warme lucht. Nooit problemen gehad en plots dit? Is het de schakelaar ? Of kan het nog iets anders zijn?
Bedankt bij voorbaat ,
Benji
Bowdenkabel van de verwarmingsklep zal geknikt of gebroken zijn. Daarvoor moet het bedieningspaneel eruit.
Hallo , sorry het gaat om een corsa 17 dti 2002 . Als ik hard op de knop druk kan ik hem nog bedienen .
Is het zelf te herstellen of is dit te ingewikkeld
Hmm, uit 2002 geen ervaring mee. Je heb dan een Corsa C.. Bij de Corsa B weet ik dat het een gepriegel is, maar best goed zelf te doen. (met wat nieuw uitgevonden scheldwoorden erbij uiteraard) :angel