Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Draagarm achterzijde Omega Station & Sedan
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 januari 2010 om 16:21 #17216030
Hallo,
Ik heb mijn Omega B1 Station voor de apk weggebracht en weet nu al dat het achterwiellager links kapot is. Nou weet ik dat een nieuw lager aardig aan de prijs is en lastig erin te krijgen is.
Dus bij een voor mij bekende sloperij wil ik een compleet draagarmpje halen met uiteraard een goed lager en rubbers.
Nou vroeg ik mij alleen af of de draagarm van een Omega B1 Station het zelfde is als een draagarm van een Sedan ? Er staan hier namelijk een aantal Sedans op de sloop en maar 2 Stations dus als die 2 Stations geen goed lager hebben dan moet ik er 1 van de Sedans af halen. Maar het moet wel passen uiteraard haha.
Wie weet hier wat van of je deze draagarmen kunt uitwisselen.
Groeten Glenn
10 januari 2010 om 17:21 #17587791Is niet het zelfde. alleen de voorzijde s uitwisselbaar bij de omega.
Wiel lager kost nog geen €100,= Vervangen is alleen een pokke werk.
Gr Jack
10 januari 2010 om 18:15 #17587792origineel gepost door Jack-omegax3.0xe
Is niet het zelfde. alleen de voorzijde s uitwisselbaar bij de omega.Wiel lager kost nog geen €100,= Vervangen is alleen een pokke werk.
Gr Jack
110 euro op h-base kost ie. En beschik zelf niet over een pers dus moet dat uitbesteden dan… maargoed niet het zelfde dus. Hmm dan maar hopen dat bij de sloop die van de station nog goed is. Bedankt in iedergeval !
10 januari 2010 om 20:11 #17587793betaal hier €76.80 bruto gaat nog korting vanaf en komt nog btw bij. persen is niet zo lastig. Met twee schijven en een stuk draad stang. En de nieuwe in de diepvriezer leggen voor dat je deze monteepe dan duw je hem er zo in.
Gr jack
11 januari 2010 om 22:12 #17587794origineel gepost door Jack-omegax3.0xe
betaal hier €76.80 bruto gaat nog korting vanaf en komt nog btw bij. persen is niet zo lastig. Met twee schijven en een stuk draad stang. En de nieuwe in de diepvriezer leggen voor dat je deze monteepe dan duw je hem er zo in.Gr jack
Jah op die manier kan het ook uiteraard. Prijs was ook een h-base prijs zonder korting enzo.. maargoed het is niet nodig gelukkig ! Men Omega heeft APK het geluid waar van ik dacht dat het een lager was bleek de rem te zijn die een beetje vast zat. Hij had wel voldoende remvertraging en is dus goed gekeurd. Nu nog wel ff de rem gangbaar maken en dan rijden maar !
12 januari 2010 om 11:48 #17587795nou alweer een probleem opgelost.
Gr jack
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.