Draadschema / kabelboom schema gezocht Corsa/Combo C

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Draadschema / kabelboom schema gezocht Corsa/Combo C

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    RoyR
    Deelnemer

Hallo!

Ik ben het zo gewend als chauffeur dat ik er nu genoeg van heb zonder Cruise Control in mijn Combo rond te rijden.
      Ik heb een Combo C uit 2004 met 1.4 benzine motor. Wim-v6 is me hier mee op gang aan het helpen, maar voor hij me kan zeggen of het “makkelijk” in te bouwen is heeft hij een schema nodig van de Corsa/Combo waar de CC al in zit.

Iemand die me kan helpen?

Turill
      Deelnemer

Ik heb ooit zoiets gevonden voor mijn corsa C en heb er best veel aan gehad bij het herstel van de audio setup.
        http://www44.zippyshare.com/v/58564860/file.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
        Ik weet niet of er iets van cruise control in zit, het is ook in het Duits wat niet zo sterk is bij mij ;)

RoyR
        Deelnemer

@Turill wrote:

Ik heb ooit zoiets gevonden voor mijn corsa C en heb er best veel aan gehad bij het herstel van de audio setup.
          http://www44.zippyshare.com/v/58564860/file.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
          Ik weet niet of er iets van cruise control in zit, het is ook in het Duits wat niet zo sterk is bij mij ;)

Thanks, maar zo te zien ook hier geen cruise control bedrading.
          Tempomat, temporegler of geschwindigkeitsregler heet zo’n ding in het Duits (2e taal en zit met 200m in Duitsland namelijk)

Dus als er mensen nog wat hebben :)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.