DPF-vervangen Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › DPF-vervangen Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 23 augustus 2010 om 17:51 #17225099 astevens Lid sinds:18 February 2010 vandaag ging er bij onze opel een lampje branden dat (na uitlezen op computer) te maken heeft met DPF. Nu is mijn vraag kan je hier eigenlijk mee blijven rijden of dient er direct actie te worden ondernomen. 2 weken terug is juist onze EGR-klep vervangen, kan het daar mee te maken hebben? En gaat dat weer een bulk kosten? we hebben een opel corsa cdti uit 2007. 24 augustus 2010 om 06:33 #17717574 corsaboyDeelnemer Lid sinds:30 June 2004 geen idee, vraag dat eens na bij de dealer. Die moderne diesel motoren ken ik totaal niet.. Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen