Doorrijders gespot!

Forumindex Forums Overige Auto algemeen Doorrijders gespot!

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #18263375
    Fearless
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 January 2005

      Die landrovers worden vaak op een oud chassis gezet. Waardoor ze een nieuwe bovenbouw met alle luxe van nu gewoon belastingvrij kunnen rijden. Dat is ook wel mooi.

      #18263376
      GSE
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 August 2006

        Ik ga niemand tips geven maar als de overheid zo graag alles in de hand heeft:

        Hang je toch gewoon camera,s neer bij de tankstations en dan je kun je zo alle kentekens-autos die verdacht zijn zo ff natrekken de RDW is toch een semi overheid en die werkt wel mee…

        Paar procent van de mensen gaat in het buitenland tanken paar procent zal met jerry cans gaan klooien en 70% zal gewoon met de illigaal op de weg zijnde auto gaan tanken.

        2 jaar terug kon je op lpg het hele jaar rijden nu moet je 120 euro betalen om op benzine niet te mogen rijden………….

        #18263377
        nova….
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Zag vanmiddag een zwarte mopar dik ding rijden op industrieterrein De Hurk.

          #18263378
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            @RISL wrote:

            Gisteren op de Backer&Ruebweg in Breda een donkergroene Land Rover Series I of II gezien, met de koplampen nog tussen de spatborden.
            Reed er gisteren (laatste dag dat ik met de motor mocht rijden voor de winterstop) een tijdje naast.

            die is wel van de goed leeftijd
            ook geen centje pijn ;)

            #18263379
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              @Fearless wrote:

              Die landrovers worden vaak op een oud chassis gezet. Waardoor ze een nieuwe bovenbouw met alle luxe van nu gewoon belastingvrij kunnen rijden. Dat is ook wel mooi.

              tjah had ik met de meine ook al gedaan ;)
              92 er range rover met 84 er onderstel ;)
              was toen mooi zat nu niet oud genoeg :shock:
              worden nog steeds wel van die blijvend bel vrije range rover classics aangeboden voor “topdollar”
              begrijp echter niet hoe dat kan??????
              de eerste 4 deurs range rover classics waren van 84
              dus ouder 4 deurs zouden niet met de 30 % regeling kunnen bestaan????
              schijnen ook al n flink aantal in beslag te zijn genomen
              ach dan maar 120 perjaar en benzine stoken
              is niet de grootste ramp

              back on topic

              volgens mij horen auto,s van voor 1974 niet in dit topic thuis
              want die vallen niet onder de categorie die hard doorrijders

              omdat die gewoon de oldtimer regeling nog hebben ;) king:

              #18263380
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                @Fearless wrote:

                Die landrovers worden vaak op een oud chassis gezet. Waardoor ze een nieuwe bovenbouw met alle luxe van nu gewoon belastingvrij kunnen rijden. Dat is ook wel mooi.

                Ja, al was deze wel echt oud ;)

                Je ziet het ook wel eens met de Mercedes-Benz G-klasse. Er zijn zelfs AMG-uitvoeringen die op een chassis uit de jaren ’80 staan.

                #18263381
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  @RISL wrote:

                  @Fearless wrote:

                  Die landrovers worden vaak op een oud chassis gezet. Waardoor ze een nieuwe bovenbouw met alle luxe van nu gewoon belastingvrij kunnen rijden. Dat is ook wel mooi.

                  Ja, al was deze wel echt oud ;)

                  Je ziet het ook wel eens met de Mercedes-Benz G-klasse. Er zijn zelfs AMG-uitvoeringen die op een chassis uit de jaren ’80 staan.

                  klopt heb ik ook al eens naar gekeken toen ik n ander paard zocht ;)

                  kwam vandaag nog een c kadett coupe tegen in harlingen

                  en gister 2x een golf 1

                  maar goed zijn beide ook niet echt zware auo,s ;)

                  #18263382
                  pascal1109
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 November 2007

                    Vanmorgen rond 7.10 uur, zag ik vlak voor ik de Beneluxtunnel in ging (richting vlaardingen), een mooie witte Ascona B :D

                    #18263383
                    arjontje
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      31 March 2006

                      Gisteren een Mercedes w124 type op de A15. En dat was een erg nette wagen.

                      #18263384
                      Raluph
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        25 January 2011

                        @TedMechanic wrote:

                        @2000 wrote:

                        Ontopic: Gisterenmiddag langs de AH XL in Eindhoven: een beige Corsa TR. Ik ben die al vaker tegengekomen, ook toen ik zelf nog met de TR reed. Was volgens mij geen liefhebber, want hij keek nooit op of om naar de mijne.

                        Heb hem vandaag zien rijden, heb een tijd geleden (±6maanden) een keer met de eigenaar gesproken, hij is een jaar of 25. Hij weet dat er maar weinig van zijn, de TR is van 84 en heeft roest aan de wielkastranden of dorpels (weet ik ff niet meer). Met een sticker van Staals op de achteruit als ik me het nog allemaal goed herinner.

                        #18263385
                        keesmaas
                          Lid sinds:
                          6 May 2010

                          Ik heb een rekord van 1986 op gas en betaal nu 105 euro per maand.Met dank aan de regering.
                          maar ik blijf hem wel rijden het hele jaar door.

                          #18263386
                          wim-v6
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            12 August 2005

                            Vriend van mij is wel Gecontroleerd in de wintertijd.

                            verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

                            #18263387
                            Anoniem
                              Lid sinds:
                              1 January 1970

                              @GSE wrote:

                              Ik ga niemand tips geven maar als de overheid zo graag alles in de hand heeft:

                              Hang je toch gewoon camera,s neer bij de tankstations en dan je kun je zo alle kentekens-autos die verdacht zijn zo ff natrekken de RDW is toch een semi overheid en die werkt wel mee…

                              niet nodig tegenwoordig zijn alle politie auto,s daar al meeuitgerust :shock:
                              veel groter dekkingsgebied :sleeping

                              Paar procent van de mensen gaat in het buitenland tanken paar procent zal met jerry cans gaan klooien en 70% zal gewoon met de illigaal op de weg zijnde auto gaan tanken.

                              2 jaar terug kon je op lpg het hele jaar rijden nu moet je 120 euro betalen om op benzine niet te mogen rijden………….

                            13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.