Doffe koplampen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Doffe koplampen

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 76 tot 85 (van in totaal 85)
  • Auteur
    Berichten
  • #17677938
    groenetijger
      Lid sinds:
      13 December 2007

      Ah ok, een steunschijf dus.. Ik heb slechts een boor/schroefmachine, dus daar kan ik gewoon een stuk draad in schroeven en in mijn machine duwen, en dan aan de gang..

      Ik ga es kijken waar ik dat ding ff kan kopen :P

      #17677939
      speaker
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2007

        gewoon bij de Gamma of Praxis

        #17677940
        groenetijger
          Lid sinds:
          13 December 2007

          Ohhh dat moet wel lukken hehe
          Thanks :D

          #17677941
          rubeer
            Lid sinds:
            3 January 2011

            ik heb onlangs een opel astra gekocht. daarvan waren de koplampen ook dof. de verkoper zei dat ik schuurpapier (of polijstpapier eigelijk) 2000 moest gebruiken.. een beetje vochtig. en daarna met iets van admiral ofzo na moest bewerke. dan zouden ze weer helemaal op en top nieuwstaat zijn zei hij! maar nou komt het.. IK KAN GEEN POLIJSTPAPIER VINDEN VAN 2000:O weet iemand waar ik die zut kan halen? bouwmarkte vallen al af!

            grtzz

            #17677942
            mattemaker
              Lid sinds:
              28 September 2007

              dit doe ik al jaren… eerst zachtjes met 1000 schuren LET OP WEL WATERPROOFSCHUURPAPIER GEBRUIKEN..
              dan met 2000 wp schuren.. en dan met 3M polijstpasta polijsten met machine.. dan is ie weer als nieuw,,

              ik zal maandag ff kijken welke 3M pasta het is .. gaat om nummer van de pasta..

              #17677943
              sw_reijnders
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 October 2005

                [rquote=1837126&tid=126907&author=rubeer]ik heb onlangs een opel astra gekocht. daarvan waren de koplampen ook dof. de verkoper zei dat ik schuurpapier (of polijstpapier eigelijk) 2000 moest gebruiken.. een beetje vochtig. en daarna met iets van admiral ofzo na moest bewerke. dan zouden ze weer helemaal op en top nieuwstaat zijn zei hij! maar nou komt het.. IK KAN GEEN POLIJSTPAPIER VINDEN VAN 2000:O weet iemand waar ik die zut kan halen? bouwmarkte vallen al af!

                grtzz[/rquote]

                klopt de bouwmarkt valt af . . . kon ik je zo wel vertellen :sleeping

                je kunt het halen bij de betere autolakken speciaalzaak of de betere autoshops. Autowax speciaalzaken hebben het ook wel.

                daar kun je tot 3000 grit WP zeker krijgen.
                en schuren met WP schuurpapier doe je niet met een beetje water maar dat verzuip je ermee ;)

                schuurpapier eerst een uur lekker vol laten zuigen met water.
                Ik heb gewoon een bakje water staan met verschillende schuurpapiertjes en een scheutje autoshampoo

                #17677944
                speaker
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  8 March 2007

                  Ik heb hem gewoon onder een langzaam lopende straal van de kraan geschuurd.
                  2 en 3000 kan je kopen bij glasvezel en hars zaken. ik geloof dat ze zelfs 5000 hebben.
                  Het polijsten doe ik met merquiars. Maar met een ander merk zal het ook wel lukken. Is alleen een pittige klus. ( als je het super strak wilt hebben , zoals ik ) !

                  #17677945
                  McLambo
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 September 2004

                    Hmm, ga dit ook maar eens proberen. Mijn koplampen hebben ook last van een droge huid.
                    bij 1 lamp lijken het fors diepe scheuren te zijn.

                    Dat komt wel weer goed denken jullie?

                    #17677946
                    speaker
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      8 March 2007

                      Nee, gaat alleen om oppervlakkige krassen.

                      #17677947
                      McLambo
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        24 September 2004

                        Dus diepe droogtescheuren komt niet goed met polijsten?

                      10 berichten aan het bekijken - 76 tot 85 (van in totaal 85)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.