Do or dont?

Forumindex Forums Modellen Tigra Do or dont?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250206
    Dominic
      Lid sinds:
      17 December 2009

      Ik was naar een Dbilas inlaat aan het kijken
      voor mijn twintopje alleen de prijs is wat aan de
      hoge kant.. Daarom, is dit echt een do or dont?

      Zag dat er een upgrade bij zit en dat je 22 pktjes
      erbij krijgt..

      http://www.dbilas-shop.com/Produkte/Flowtec-Saugrohr/Opel/Corsa/Corsa-D/Flowtec-Saugrohr-Opel-Corsa-D-1-4-16V-66kW-Z14XEP::73.html?XTCsid=2co49hkseq67k9c9mv998bib85″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18043511
      McKaamos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 December 2009

        Vermogen kost geld. Maar is het extra vermogen voor jou het geld waard? ;) Dát is de grote vraag ;)

        #18043512
        dion87
          Lid sinds:
          22 August 2011

          die is wel heel duur zeg, maja wat me voorganger ookal zei.. pk’s kosten knaken :P

          #18043513
          joop1970
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 September 2010

            Soortgelijk aan een mantzel powerbox, denk dat je maximale vermogen ook wat hoger komt te liggen. Is wel erg leuk rijden!

            #18043514
            McKaamos
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 December 2009

              Joop, er is geen Powerbox voor die motor.
              Sowieso is het hele idee van de Powerbox dat je inlaat verkort wordt. De inlaat van een 1.4 en 1.6 16v in een Corsa B of Tigra A is namelijk ongelofelijk lang, wat een hoop vermogen kost.

              Dit ding werkt meer zoals een Lexmaul RAM Air intake.
              Maja, als er een Lexmaul is voor deze motor, dan kost die ook ergens in de trand van 700 a 800 euro (nieuw)

              #18043515
              joop1970
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 September 2010

                Soortgelijk staat er ook. Het idee achter een mantzel powerbox berust niet alleen op de verkorting van de inlaat. Het Ram air effect treedt ook op: Hogere dynamische druk door rijwind in je inlaat.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.