DJ–NeO– steld zich voor!

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik DJ–NeO– steld zich voor!

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Anoniem

Hey allemaal!

Vandaag kom ik mij even voorstellen, Mijn naam is Frederik, ben woonachtig in het mooie Maastricht en ben inmiddels 30 jaartjes jong!
      In het dagelijks leven mag ik mij verplaatsen in een eind 2006 Model VW Passat met een 2.0 TDI en een DSG Bak!

**BRAKES** hooo stop, zei je nu een VW?? ga je die dan verkopen dan? DUUHH nee natuurlijk niet! :jerry Maar daarnaast hebben we wel nog een Opel :angel

Om precies te zijn, heb ik voor mijn vrouw een heuze Opel Agila 1.2 16V Elegance op de kop getikt… T is het 2000 model, en om nog eerlijker te zijn, T was het eerste Showroom model wat de toenmalige Opel Dealer in Doorn (jaja) beschikbaar had voor zover mogelijk bij een Agila ook nog eens Full Options incl Airco!

De auto is van Moeder op Vader naar nu kleinzoon (okee eigenlijk klein-schoondochter maar dat woord bestaat niet) gegaan en daarmee is het dus ook een echte familie auto geworden inmiddels! Het torretje onder de kap heeft iets meer als 88 duizend gelopen en is dus nog goed voor vele kilometers erbij! :)

De Auto is voorzien van de bordeaux rode Rood/roze kleur en heeft daarmee toen mijn moeder hem net in bezit had de benaming “Pinky” opgeleverd

Op dit moment zit er wel wat werk aan omdat de voorbumper en het linker voorscherm schade heeft, maar dat mag de pret niet drukken, langzaam aan zal ik de auto weer naar showroomstaat gaan brengen!

Foto’s zullen nog volgen nu eerst maar eens een post plaatsen met 1 van de weinige vraagjes die ik heb…

Greetzz!

midnight black
      Deelnemer

Welkom!
        Wat betreft de VW: iedereen maakt fouten :jerry Nee serieus heb ooit eens met een Passat gereden en dat beviel prima.
        De Agila is helaas grotendeels een Suzuki maar goed wel een betrouwbaar vervoersmiddel om het gezin in te vervoeren!
        Nou nog benieuwd naar de foto’s en de vraag.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.