diverse storingsmeldingen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum diverse storingsmeldingen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256026
    AppieWik
      Lid sinds:
      31 October 2007

      Mijn Vectra C, 2003 begint kuren te krijgen.
      Hij geeft in het instrumentenpaneel het servicelogo aan. Het scherm geeft aan dat het linker remlicht defect is (doet het gewoon) en vanavond gaf het systeem aan dat het rechtervoorportier niet dicht zit.!

      Gevolg binnenverlichting blijft branden. Is wel met het knopje uit te zetten, maar blijft ook in principe aan als contact af is.
      Na afsluiten van auto blijft kilometerstand en dagteller branden………. :wtf

      Is dit het begin van het eind van de boardcomputer???

      Appie

      #18114414
      Vannos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 November 2010

        hmm, als ik het goed heb is dan jou REC module die in de kofferbak zit de boosdoener

        #18114415
        jraaf
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 January 2008

          @AppieWik wrote:

          Mijn Vectra C, 2003 begint kuren te krijgen.
          Hij geeft in het instrumentenpaneel het servicelogo aan. Het scherm geeft aan dat het linker remlicht defect is (doet het gewoon) en vanavond gaf het systeem aan dat het rechtervoorportier niet dicht zit.!

          Gevolg binnenverlichting blijft branden. Is wel met het knopje uit te zetten, maar blijft ook in principe aan als contact af is.
          Na afsluiten van auto blijft kilometerstand en dagteller branden………. :wtf

          Is dit het begin van het eind van de boardcomputer???

          Appie

          Ik zou nog ff wachten met ‘t roepen dat de bc of rec kapot is:

          Service lampje brand… Ff resetten zo als op ‘t forum beschreven.
          Remlicht. Als deze kapot is neemt het naastliggende lampje de functie over. Zal waarschijnlijk gewoon vervangen moeten worden en dan is die melding ook weg.
          Portier open kan een vuil kontactje zijn in het portier verklikker knopje.
          Mijn teller en binnenverlichting gaan overigens pas 60 seconden na ‘t verwijderen van de sleutel uit. Comfort serie. Dus of dat bij jou ook zo werkt zou kunnen.

          Groet jraaf

          #18114416
          AppieWik
            Lid sinds:
            31 October 2007

            Bedankt Jraaf!
            Service lampje gereset. OK
            Remlicht; indd 1 kapot, werdt dus overgenomen door een ander lampje. Wist ik niet.
            Portierverhaal blijft wel een raadsel. Vanmorgenvroeg brandde de kilometer/dagteller nog steeds.
            (gaat bij mij normaal ook na ong. 60 seconden uit)
            Maarrrrr, het gekke is dat ik er vandaag geen last van heb :hmmz Ook even uit laten lezen bij de garage en daar stond ook geen vermelding betreffende dit probleem.
            Maar goed, werkt nu wel, komt het weer, kijken we verder.

            iig bedankt voor de tips. :thumb
            Appie

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.