Forumindex › Forums › Overige › Auto algemeen › Diverse modellen herkennen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 september 2012 om 20:21 #18018827
http://i25.photobucket.com/albums/c98/patje007/eigen%20otto/DSCN2383.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
f2 gsi
http://www.astragsi.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=16572″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Heb ff via google afbeeldingen gezocht en gevonden
27 september 2012 om 20:25 #18018828Komen van autoweek staan al bij 1 van mijn vorige berichten :jerry
Maar tussen een F2 gewoon en een GSi zit dus heel weining verschil.
27 september 2012 om 20:27 #18018829domdomdom :swear
van mij
27 september 2012 om 20:31 #18018830:thumb
28 september 2012 om 17:47 #18018831@HardcoreHell wrote:
De BMW e36 en e46 M3 zijn te herkennen aan de luchtroosters met M logo in de voorschermen, en de 4 uitlaten die verder naar het midden zitten dan normaal.
E46 M3 ook te herkennen aan de bult op de kap en de veel bredere wielkasten.
Astra Coupe Turbo te herkennen aan de gaten in de strip onder de voorbumper
Astra G Diesels te herkennen aan de openingen aan de onderkant van de bumper
Corsa D GSI te herkennen aan de 5-gaats velgen (ook de 1.7 Diesels en OPC)28 september 2012 om 20:27 #18018832@RISL wrote:
Even een paar vragen dan.
De Astra F GSi, was die er als F1 en als F2? Of alleen F2?
De Astra H OPC, was die er als H1 of H2? Of beiden?
De Corsa D OPC, heb je als D1 en D2. Maar de Nürburgring Edition alleen als D2 toch?
Vectra C OPC was er alleen als C2 toch?
Calibra A DTM is er als A1 en A2 toch?
Vectra A Turbo is er als A1 en A2 toch?Astra F GSI was er zoals gezegd als F1 en F2 maar waar de F1 er sjiek uitzag was de F2 ineens een wolf in schaapskleren.
(ideale Astra GSI is volgens mij de F1 met de verbeterde roestprotectie van de F2 :jerry )
Calibra DTM was alleen als A2 (facelift is een groot woord bij de Calibra, maar de A2 is die met dat logo in de gril)
Vectra A was pas vanaf de A2 als Turbo en ook toen pas als V6, de sjiekste A1 was de 2000 maar die was in die uitmonstering bij de facelift gesneuveld.18 december 2012 om 20:46 #18018833Kent iemand de uiterlijke verschillen tussen de Nissan Skyline R32 en de R33?
18 december 2012 om 22:02 #18018834och och Jordi :jerry
de R33 is een stuk dikker en ronderWaar de R32 nog duidelijk een late 80’s vormgeving heeft, is de R33 duidelijk een product van de 90’s.
De R32
R32
De R33
R33
19 december 2012 om 08:32 #18018835Rick, ik zal m’n vraag iets specifieker stellen: er wordt vaak een R33-neus op de R32 geplaatst.
De achterkant wijkt wel wat af, maar zijn er duidelijke kenmerken die bijna niet te veranderen zijn?Bumpers e.d. zijn ook niet aan te houden, daar hangen zo vaak van die aftermarketspullen op.
19 december 2012 om 09:38 #18018836de 2de zij ruit is verschillend.
bij de R32 loopt de stijl recht over de raam naar achter, om later in een rechte lijn naar beneden te gaan.
Bij de R33 loopt de lijn van de ruit aan de boven kant direct in een boog naar beneden toe.De R32 heeft een hoekigere voor ruit lijst.
de R33 heeft afgeronde hoeken in de lijst.19 december 2012 om 09:57 #18018837Inderdaad, nou zie ik het ja!
Dank je.1 februari 2013 om 09:55 #18018838Nog eens een vraag:
Wat zijn de uiterlijke verschillen tussen de Aston Martin DB7 (dus de zescilinder) en de AM DB 7 Vantage (de V12)?
Het enige dat ik weet, is dat er bij de introductie van de Vantage een facelift kwam (grote mistlampen i.p.v. kleine mistlampen, maar ik weet niet of de zescilinder toen ook is gefacelift (en dus dezelfde mistlampen heeft?)
Edit: ben er inmiddels uit m.b.v. deze site: http://www.astonmartins.com/index2.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
4 februari 2013 om 14:54 #18018839Weet iemand iets over de Dragon 88-modellen van Aston Martin?
Deze zijn er van de Virage, DBS Volante en Vantage S.Gaat het om 88 modellen van elk? Dus 88 Vantage S, 88 Virage’s en 88 DBS Volante’s of om 88 modellen in totaal?
4 februari 2013 om 15:04 #18018840Als ik me niet vergis gaat het in 88 modellen in totaal waarop dit dragon 88 gedoe op wordt toegepast.
In de officiële press release spreken ze ook constant over 88 cars in het algemeen.“The Dragon 88 Limited Edition models debuting at Beijing demonstrate the exceptional personalisation possibilities available from Aston Martin, with the world-famous sports car brand making 88 cars available for the ultimate in personalisation.”
“Each of the 88 cars will feature bespoke details that celebrate the mystical qualities of the dragon symbol, synonymous with power, strength and good luck in Chinese folklore.”
Bron: http://www.autoblog.com/2012/04/24/aston-martin-rolls-out-dragon-88-special-editions-in-beijing/” onclick=”window.open(this.href);return false;
4 februari 2013 om 15:09 #18018841Dus 88 modellen totaal, zo las ik het ook ja.
Maar ik vind nergens hoeveel er nu uiteindelijk van elk model geproduceerd zijn.5 maart 2013 om 18:23 #18018842Iemand die weet hoe je het verschil ziet tussen de Mercedes-Benz C219 CLS 55 AMG en de pre-facelift C219 CLS 63 AMG?
De facelift van de C219 C63 AMG in 2008 is vrij duidelijk: 2 lamellen in de grill ipv 3, “911-Turbo-lookalike” velgen
8 januari 2014 om 13:03 #18018843Iemand die weet wat de uiterlijke verschillen zijn tussen de eerste generatie Viper en de tweede?
8 januari 2014 om 13:30 #18018844De luchappers ind e motorkap zijn verschillend.
8 januari 2014 om 13:52 #180188458 januari 2014 om 19:15 #18018846De hele neus van de viper is veranderd met de facelift. Allemaal wat hoekiger.
De eerste viper is meer rond.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
8 januari 2014 om 19:20 #18018847
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
8 januari 2014 om 19:30 #18018848@midnight black wrote:
Verschil Vectra A1 en A2verder nog:
-Koplamglas en de zijblinkers hebben een knikje in het glas
-knipperlicht in spatbord bij A2 standaard
-andere vorm stootstrips op flankenik heb een a2 zonder zij knippers, dus niet standaard, dit zit standaard op autos van na 31-12-97
8 januari 2014 om 19:58 #18018849Ik zie ook wel dat bij de eerste generatie Viper (de laatste foto’s van Hardcore Hell) de sidepipes nog aanwezig zijn en bij de tweede generatie niet meer.
Heb dus een 1e generatie Viper gezien. Dank jullie wel.8 januari 2014 om 21:02 #18018850@Oenatje wrote:
@midnight black wrote:
Verschil Vectra A1 en A2verder nog:
-Koplamglas en de zijblinkers hebben een knikje in het glas
-knipperlicht in spatbord bij A2 standaard
-andere vorm stootstrips op flankenik heb een a2 zonder zij knippers, dus niet standaard, dit zit standaard op autos van na 31-12-97
Poeh dat zou ik nog eens terug moeten zoeken dan in de oude boeken ;)
Nog een weetje van de Vectra A: de vroegste van de A1 exemplaren hadden de ruitenwissers compleet onder de motorkaprand verzonken liggen (konden ook niet omhoog gezet worden) dit is later aangepast. (waarschijnlijk omdat het er wel sjiek uitziet en goed is voor de stroomlijn maar gewoon niet praktisch met schoonmaken of als het vriest.) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.