div projecten update 28-12

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling div projecten update 28-12

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 126 tot 131 (van in totaal 131)
  • Auteur
    astra GT

Zo zie je maar weer dat de meeste de menie op dezelfde wijze gebruiken.
      Ook bij ons wordt de menie meer voor tijdelijke roest bescherming gebruikt, tot alle laswerken klaar zijn.

Maar ik zou wel graag willen weten ( misschien iemand die het al geprobeerd heeft )
      Of de epoxy wel goed op de menie hecht. om hem vervolgens in de filler te zetten…
      Zou mij/ons een hoop werk besparen :D

We hebben trouwens in de tussen tijd niet helemaal stil gezeten.
      Hebben ondertussen materiaal binnen gekregen, en ben begonnen om toch een spit te lassen om mijn eigen rekord in te hangen om overal beter bij te kennen.

Tevens hebben we ook eindelijk de balken binnen om het bedfordtje te gaan verlengen. :D

Ook zijn we nog op pad geweest om voor men maat z’n vrouw een andere auto te zoeken,
      Het is uiteindelijk een nette 89′ 3deurs corsa A 1.3s geworden.
      Daar hebben we inmiddels de lelijke striping afgehaald en een setje gordels achterin geplaatst.

Daarnaast ( tussendoor ) ook nog bezig in de sleutelruimte om daar de boel te fatsoeneren.
      Hebben wat rekken opgebouwd en kastjes opgehangen zodat het weer een beetje overzichtelijker en geordend uitziet….

maar ga weer snel verder….. pauze is weer voorbij :jerry

astra GT

Alweer een heeeeele tijd geleden dat hier een update geplaatst is,
        dus we zullen er maar eens een paar regels bij zetten….

Aller eerst nog ff de foto’s de corsa van hierboven:

Door drukte met werk en andere zaken hebben we niet zoveel kunnen doen
        als dat we hadden willen doen.
        Maar wel nog de tijd kunnen vinden om de witte rekord een leuke upgrade te geven..
        Omdat de 1.9 die we erin gelegd hadden niet geheel naar wens voldeed hebben we deze
        maar weer eruit gehaald en de boel een beetje schoongemaakt:

De roest hebben we verwijderd en bijgewerkt, en hier en daar een aanpassing gemaakt,
        Omdat we al een paar keer de motortakel te hebben geleend
        bij het Extreme-team hier 2 straten vandaan ( nog bedankt jongens :thumb )
        Hebben we er toch zelf maar 1 gehaald en vervolgens de vervanger erin gehangen:

Het is een 2.5s geworden met een 3gang automaat erachter,
        Motor loopt als een zonnetje en valt voor zover niet tegen….
        Maar hij staat momenteel in de winterstalling om verder af te werken….

De admiral hebben we eindelijk lager gelegd ( tot groot genoegen van m’n maat :D ) :

Deze velgen komen er komend jaar onder ( mogen alleen nog een beetje breder… )

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto360-MYHUBQSA.jpg{/img]

Tevens nog een pakketje binnen gekregen voor de admiral:

( goed gekeurd door de hond!! )

Toen ook maar meteen de achterlichten aangepakt:
        van zo…..

naar zo….

Wegens een paar afkeur puntjes en plannen voor een andere motor
        staat de admiral nu samen met z’n broer en de A rekord in de nieuwe sleutelruimte :thumb

Omdat onze oldy’s nu in stalling staan, maar een andere daily aangeschaft.
        Het is een coras B uit 1996 geworden….
        Voor deze zijn er buiten verlagen en andere velgen geen plannen.. alleen km maken :D
        Oja en een beetje geluid erbij… heb de voor speakers inmiddels al vervangen….
        Bij deze een paar plaatjes….

tot zover weer deze update…….

Fearless
        Deelnemer

Mooi werk allemaal weer.
          Ben benieuwd hoe je de slotplaat aanpakt. Je hebt nu ook het deel met het chassisnummer weggeslepen?
          Dat heb ik laten staan, ik heb lastig zitten doen, ik wou hem per se door de slotplaat heen halen…lastiglastig….
          Puur omdat ik dat chassinummer wil laten staan, om hem later bij de rdw op een andere plek in te laten slaan, mocht er niets van verslepen worden, zei de man in de hal (RDW)

BlackDevil

En daar issie weer! Leuk om dat te zien dat er nog veel gebeurt daar. Dacht ff dat het stil lag, heb de updates gemist. Prachtige sleutelruimte en een gruwelijk vette bak die Admiral met de zwarte velgen en de verlaging. Ga zo door, ook met updaten!

astra GT

@Fearless, die slotplaat wordt er weer netjes terug in gelast, en willen als afwerking
              over de gehele slotplaat/balk een gepolijste rvs of alu plaat/kap hebben.
              ( heb dit al eens op een meeting gezien, maar liever goed gejat dan slecht verzonnen :D )

@BlackDevil
              , heeft ook wel even stil gelegen… zaten met plaats gebrek, het geheel stond een beetje te vol en hier en daar wat tegenslag.
              Zo hebben we afscheid genomen van de bedford….. daar moet met de tijd een blitz voor terug komen…

Voorlopig gaan proberen we de tijd te vinden om voor de zomer de witte rekord en de twee admiralen weer op de weg te hebben….

lemmuh

Das toevallig, via google in dit topic terecht gekomen… Die Dukes rekord heb ik een paar weken geleden in Zeeland ergens opgehaald.
                Alleen zat er geen 1.9 op lpg meer in maar een 1.7 met een ingelope nokkenas
                Inmiddels hangt er een 2.0 in die wel weer op lpg moet gaan lopen…
                Aan de foto’s te zien heeft ie wel t een en ander geleden de laatste jaren :afro

6 berichten aan het bekijken - 126 tot 131 (van in totaal 131)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.