Dit ging er mis in leeuwarden op de vrijdag avond meeting

Forumindex Forums Overige Meetings Dit ging er mis in leeuwarden op de vrijdag avond meeting

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
  • Auteur
    Berichten
  • #17506068
    TonSR
      Lid sinds:
      29 October 2007

      sjonge geen rijbewijs,ze moeten hem doodschoppen,sorry voor mijn taalgebruik ,maar ik weet wat het is benzelf totalloss gereden door zoon figuur en deze was daarnaast ook nog lazerus ,gevolg voor mij is een kapotte knie waar ik ruim een jaar ellende van heb gehad .
      ik heb het overleefd ,had zoveel anders kunnen zijn zat met vrouwtje
      en mijn 3 koters in de auto.vgr tonsr.

      #17506069
      mayhem
        Lid sinds:
        13 June 2006

        origineel gepost door opelremco

        origineel gepost door mayhem
        allemaal leuk or, maar t is gelijk weer ” straatracers hebben t gedaan ” :sleeping:sleeping

        iemand wel eens met een groep motoren en auto’s op stap geweest? als zo’n ding een wheelie trekt int donker, zie je m gewoon niet.

        dat zeg je goed!! Straatracers!!!
        mensen met een teveel aan testosteron die niet nadenken.en zichzelf dus niet in de hand hebben.de straat is hier niet voor bedoeld.Zie het gevolg!!daarom organiseren ze het hier nu op de airstrip.

        maximale bullshit. ik kan je zo tientallen mensen opnoemen tegen wie jij op je stripje rijd die in de overige weekenden ook hun sprintjes rijden.

        de niet racers zijn gevaarlijker als de echte sprint liefhebbers. die rijd zijn sprintje als t kan, en verder zie je m niet. die achtelijke figuren die zogenaamd niet racen en vervolgens met een kk gang wegtrappen en shit omdat ze aandacht willen, die maken de klappers.

        #17506070
        opelremco
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 August 2007

          origineel gepost door mayhem

          origineel gepost door opelremco

          origineel gepost door mayhem
          allemaal leuk or, maar t is gelijk weer ” straatracers hebben t gedaan ” :sleeping:sleeping

          iemand wel eens met een groep motoren en auto’s op stap geweest? als zo’n ding een wheelie trekt int donker, zie je m gewoon niet.

          dat zeg je goed!! Straatracers!!!
          mensen met een teveel aan testosteron die niet nadenken.en zichzelf dus niet in de hand hebben.de straat is hier niet voor bedoeld.Zie het gevolg!!daarom organiseren ze het hier nu op de airstrip.

          maximale bullshit. ik kan je zo tientallen mensen opnoemen tegen wie jij op je stripje rijd die in de overige weekenden ook hun sprintjes rijden.

          de niet racers zijn gevaarlijker als de echte sprint liefhebbers. die rijd zijn sprintje als t kan, en verder zie je m niet. die achtelijke figuren die zogenaamd niet racen en vervolgens met een kk gang wegtrappen en shit omdat ze aandacht willen, die maken de klappers.

          Dat ben ik volledig met je eens!!
          Die mensen die eerst op de strip rijden en daarna op straat verder gaan die kennen dus ook geen verantwoordelijkheids gevoel.En denken dus alleen maar aan het racen opzich.
          Ik vind de straat niet de plek om te gaan sprinten.of je nu een jan lul bent of een echte sprintliefhebber.
          Dat doe je op een aangewezen plek met de nodige vergunningenen en de nodige voorzorgsmaatregelen.

          #17506071
          Corsa16V
            Lid sinds:
            26 January 2005

            Altijd ouwehoeren over straatracers. Ik weet niet of je dit jaar op Zandvoort bent geweest bij de ‘OH ZO GOED’ georganiseerde LEGALE sprintrace in de stroomende regen. Het begon met miezeren, daarna zetten het door maar omdat de organisatie te GIERIG was om het geld van de inschrijving terug te geven hadden ze besloten en lees dit goed :vertag ZONDER tijdwaarneming ZONDER duidelijke start en finisch iedereen te laten sprinten. Ohja er werd niet gestart met een boom maar 1 of andere jojo ging NAAST de bestuurdersdeur staan en deed ze handen omhoog en omlaag. Dat moest de start voorstellen ofzo.
            Ik weetniet of je welleens in R’dam bij straatrace bent geweest daar word het veel beter geregeld.

            En dit ongeluk had niet hoeven gebeuren, motorrijders rijden vaker hard en trekken wheelies,burnen enz. Je koopt zo’n ding niet om overal je aan de regels te houden. Net als wij welleens met de hobbyauto knallen of driften. Die jongen had nooit zonder rijbewijs mogen rijden echt een eersteklas droplul. En snel ervandoor gaan hoe triest. Overigens denk ik dat je een motorrijder die in het donker een wheelie trekt wel ziet ze licht schijnt dan wel skyhigh, horen doe je ze zeker.

            #17506072
            opelremco
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 August 2007

              als jij iemand gehandicapt of dood rijd wat zeg je dan?
              Hoe leg je zoiets uit aan diegene en z’n familie?
              hoogmoed komt voor de val!!

              #17506073
              mayhem
                Lid sinds:
                13 June 2006

                is echt lastig te zien ruben, we gingen nog wel eens richting R’dam ‘s nachts met een r1 by ons, maar die zie je echt niet opt achterwiel. die zet m opeens achter me neer, maar dan schrik je je eigen echt t leplazurus haha, opeens vanuit t niets vol een lamp in je spiegel. zeker als je zit te kloten in die auto, radio en onzin. maargoed, als je oplet zie je haast alles ;)

                maar voortaan sprinten we op een echte locatie, met organisatie, voorzorg maatregelen… want hoevaak ging die gele crx van sneaky-tuning ook alweer in de ronde omdat er geen goeie uitloop was +nattigheid??? jaja, organisatie FTW

                maargoed, t zijn de straatracers geweest, en ik denk ook dat t de schuld van de gemeente is, de lantaarnpalen schenen niet fel genoeg, anders had ie die motorrijder wel gezien… :sleeping

                #17506074
                Botho
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 May 2009

                  origineel gepost door mayhem
                  is echt lastig te zien ruben, we gingen nog wel eens richting R’dam ‘s nachts met een r1 by ons, maar die zie je echt niet opt achterwiel. die zet m opeens achter me neer, maar dan schrik je je eigen echt t leplazurus haha, opeens vanuit t niets vol een lamp in je spiegel. zeker als je zit te kloten in die auto, radio en onzin. maargoed, als je oplet zie je haast alles ;)

                  maar voortaan sprinten we op een echte locatie, met organisatie, voorzorg maatregelen… want hoevaak ging die gele crx van sneaky-tuning ook alweer in de ronde omdat er geen goeie uitloop was +nattigheid??? jaja, organisatie FTW

                  maargoed, t zijn de straatracers geweest, en ik denk ook dat t de schuld van de gemeente is, de lantaarnpalen schenen niet fel genoeg, anders had ie die motorrijder wel gezien… :sleeping

                  nog meer straat racers…. en die kunnen echt niet rijden…

                  #17506075
                  Ghanz
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    31 July 2005

                    :wors:wors:wors

                    #17506076
                    Corsa16V
                      Lid sinds:
                      26 January 2005

                      Die kunnen er idd ook wat van…

                      En over dat gehandicapt rijden, enz enz. Straatrace gebeurd op straat, snachts tussen 1,2 uur. De plekken waar wij rijden zijn industrie daar loopt geen kip rond. En ik snap nog steeds niet zo goed wat er mis kan gaan met een sprintje rechtdoor tegen elkaar. Meestal gebeuren de ongelukken door van die herzenloze die denken dat ze jezus zijn.

                      #17506077
                      crossagek
                        Lid sinds:
                        13 January 2005

                        Ik ben persoonlijk betrokken geweest bij de organisatie van de vrijdagavond meetings op de junokade .

                        Als ik terugdenk aan hoe vaak ik op het politieburo heb gezeten om afspraken te maken dan proef ik gewoon de vele liters koffie weer , zolang en vaak hebben we daar gezeten .

                        We hadden destijds hele duidelijke afspraken en er werd niet geraced , wie het wel in zijn hoofd haalde kreeg mij voor de auto te staan , en ja dat was in de tijd dat ik daar nog gek genoeg voor was , en er werd dan ook nooit geraced .

                        zo hebben we een 2 jaar gedraaid en toen begon de ellende , de scooterjeugd kreeg ook hun rijbewijs en een auto , maar dus totaal geen ervaring ( meestal onverzekerd )en elkaar maar uitdagen met racen als gevolg .

                        Ik heb 1 geprobeerd dit te voorkomen , maar ik moest kiezen tussen ze laten gaan of voor mijn leven gehandicapt te zijn omdat 1 of andere mongool mijn knieen aan gort wou rijden .

                        dat is voor mij de druppel geweest en we hebben als organisatie dezelfde avond nog de politie gebeld en hun het verhaal uitgelegd dat we onze handen eraf trokken en de politie zou zelf de boel weer in de gaten gaan houden .

                        Ik ben zelf na dat akkefietje ook nooit meer op de junokade geweest en ik zal er ook nooit meer komen .

                        We hebben nu in overleg met de politie en gemeente een andere locatie weten te bemachtigen op een carpoolplaats , zonder ruimte om te burnen , racen en weet ik veel wat , en het bevalt ons daar prima .

                        Ik vind het jammer dat dit gebeuren moest op de junokade en het zal wel afgesloten terrein worden , maar ja de politie heeft te zwak opgetreden daar en nu wordt het een kwestie van leeuwarden is gewoon gevaarlijk gebied met een getunede auto , want je bent constant de pineut met de auto ( ben zelf inmiddels binnen een week al 3 keer aangehouden in leeuwarden , terwijl ik voor het ongeval nog nooit ben aangehouden )

                        het is weer zo’n als het kalf verdronken is , d……….. geval.

                        #17506078
                        brobbel1
                          Lid sinds:
                          8 June 2008

                          streetrace best doe dat lekker op de airstrip van drachten.

                          #17506079
                          5chaap2k
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            29 June 2004

                            waar blijft die foto van de 2 politiebusjes op de maasvlakte? :D

                            #17506080
                            mayhem
                              Lid sinds:
                              13 June 2006

                              origineel gepost door brobbel1
                              streetrace best doe dat lekker op de airstrip van drachten.

                              das geen street…

                              #17506081
                              sjouke
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                22 September 2006

                                nee das strip racen? … :hmmz ? :wtf nieuwe sport? :jerry

                                #17506082
                                Emiel-Manta
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  23 January 2007

                                  origineel gepost door 5chaap2k
                                  waar blijft die foto van de 2 politiebusjes op de maasvlakte? :D

                                  gouwe ouwe ja.

                                  heb m nog wel ergens..
                                  edit:

                                  maargoed,
                                  jammerlijk dat dit heeft moeten gebeuren.

                                  erg jammer :thumbdown

                                  #17506083
                                  Corsa16V
                                    Lid sinds:
                                    26 January 2005

                                    Wel bruut die gozer is zo enthousiast, hij komt gewoon los van de grond:wors

                                  16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.