Hey mensen,
ik ben rik ;)
19jaartjes en trotse eigenaar van een astra-f uit 94.
helemaal std met stuurbekrachtiging, arko en een rondje om de auto lopen voor de cv..
zit in ehv op school waar ik een BBL opleiding automonteur volg en ben nu 1 jaartje fulltime aan het werk in een autogaragee..
foto’s heb ik zo niet van me bakkie maar moeten nogwel paar std dingetjes aan gebeuren..
koppaking + thermostaat moet ik binnekort even vervangen..
daarnaast leek et me een goed idee om me hier aan te melden omdat ik weet dat ik hier veel kan leren van de rest en misschien een paar leuke ideetjes opdoe voor mijn eige bakkie :) maar voordat ik hele ombouw projecte ga beginnen wou ik zelf eerst maar is een paar simpele dingen op me autotje proberen die hem toch net iets anders en specialer maken dan die std astra fjes! ;)
en toch gelijk ff een paar korte vraagjes die ik zo snel niet 1 2 3 terug kon vinden op het forum (geef toe heb ook nog niet echt hard gezocht)..
Ik neem aan dat er een hoop voordelige webshops zijn om aan onderdelen te kopen? welke zouden jullie mij dan aanraden? en dan heb ik het niet gelijk over styling/tuning maar ook gewoon over de std onderdelen.. :o
zoals luchtfilters, bougies, pakkingen, keeringen etc..
mvg
Rik
oh en let nie op de gebruikersnaam.. in de loop der jaren heb ik deze mezelf toegeëigend en eigelijk niet meer vanaf gekomen :P