Dit ben ik

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    ColinC

Hoi piepeloi.

Ik ben Colin, en ben in het trotse bezit van een Opel Corsa B (1.4i GLS) uit 93.
      Heb hem overgenomen voor 40 tientjes van de vriend van m’n nicht onder het mom hij is nog in perfecte staat.

Not…

Garage heeft al gezegd dat ik de volgende APK never nooit niet haal. Tenzij ik er honderden euros aan uit geef (veel te veel roest, en flinke olielekkage/zweten)
      Desondanks geniet ik er nog veel van. En bouw ik er best veel mee omdat het fijn sleutelt.
      Heb de speakers vervangen, radio vervangen, het displaytje was zo goed als overleden, heb die op een wonderbaarlijke manier tot leven gekregen.
      Niet echt de uitgebreide, ben ook geen fan van sideskirts, verlagen of het laten lijken op een racewagen. Ik geef meer om het interieur. :afro

Dus voor zolang ik er nog van kan genieten ben ik hier actief :)

astraTD

Welkom hier :thumb

Anoniem

Welkom op het forum. Voor 40 euro kan en mag je weinig verwachten. Maar met een beetje handigheid kan je er nog een hoop lol mee hebben.

Veel leesplezier hier,. en als je foto’s hebt van je auto zien we ze graag.

ColinC

40 tientjes is 400 euro haha. Was ie maar 40. Zal morgen fotos plaatsen! Helemaal vergeten.

Anoniem

verkeerd gelezen :D

ColinC

Kan gebeuren :P
                Hierbij de foto’s:

Het kontje

De gefixte display :D

Het kapotte storingslampje wat vaak brand uit het niets (standaard bij hoge snelheid en lange stilstand met motor aan)

Soms is de hoedenplank heel handig..

En gewoon de voorkant:

Aan de andere kant (voor) aan de zijkant van de motorkap is de lak “dood” moet helemaal geschuurd en overgespoten worden.. De enigste zichtbare lelijke plek op de auto.. (door klojos uit de buurt vernield)

Kermitkiller

ook welkom hier je hebt igg je plezier aan het wagentje :thumb

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.