distributieset+waterpomp,thermostaat,bougies= +- €€ ong.?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum distributieset+waterpomp,thermostaat,bougies= +- €€ ong.?

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    mrdennis86

Ik heb pas de distributieset laten vervangen voor 490,- bij de opeldealer…

Vectra-gts C

@mrdennis86 wrote:

Ik heb pas de distributieset laten vervangen voor 490,- bij de opeldealer…

ja maar bij mij wordt ook de thermostaat,thermostaatsensor, bougies en waterpomp bij vervangen voor 550

Vectra-gts C

vandaag de wagen achtergelaten bij de garage, met een beetje geluk vanavond terug anders morgen in de middag.
          alles wordt netjes ingevuld in het onderhoudsboekje en ik krijg 1jaar garantie op de vervangen onderdelen.
          550,-
          mooie deal of niet?

itsthedch

nou ik zou mijn opel nooit naar een dealer brengen, alleen als het echt niet anders kan,
            ik vind dealers veel te duur, en veel te onpersoonlijk

heb mijn distributie gewoon bij universeel garage donkers in uden laten doen,
            zelfde dag klaar, 280 euro maar,
            en liet netjes de oude onderdelen zien die hij vervangen heeft.
            daar heb ik meer vertrouwen in dat een dealer waar je maar van uit moet gaan dat ze vervangen wat je vervangen wilt hebben.

ben 1x bij de dealer geweest, omdat mijn ventilator niet werkte, bleek de motor kapot te zijn.
            alleen even diagnose stellen was ik al 55 euro kwijt.
            die motor heb ik dus zelf maar vervangen:P

usbstick
            Deelnemer

ja maar die morteur die jouw auto maakt kan ook gewoon wat onderdelen van een andere auto laten zien,das natuurlijk geen garantie dat het goed is gedaan,je leest vaak zat van die rare dingen die garages uitspoken.. maar als jij er een goed gevoel bij heb moet je het zeker doen en je bespaart ook wat..
              ik zelf heb wel goede ervaring bij opel,ik was voorheen ook sceptisch over dealers maar bij deze wordt ik uitzonderlijk goed geholpen,ik krijg een duidelijke prijsafspraak op papier en auto’s ouder dan 10 jaar krijgen 20% korting, nu weet ik niet of dat bij alle opel dealers zo is maar ik ga altijd in zoetermeer en tot nu toe was ik elke keer minder kwijt dan de offerte eigenlijk was.

itsthedch

nee zekerheid heb je nooit, dat is waar.

ow er zijn ook best dealers waar je wel wat mee kunt, maar mijn ervaring tot nu toe is slecht.

Vectra-gts C

ik neem aan dat als de garageeigenaar 1jaar garantie geeft weet wat ie doet en geen rotzooi erin gooit, anders ga ik zovaak terug en begint de 1jarige garantie steeds opnieuw hahah

usbstick
                  Deelnemer

precies.. zo werkt t

Vectra-gts C

als het een oplichter was geweest had ik sowiezo al genoeg verhalen gehoord over de garage, want ik heb nog goed geinformeerd bij mensen die eerder wat hebben laten doen daar. want voordat ik na deze garage ging was ik nog van plan om naar iemand anders te gaan, geen goede verhalen dus maar wat anders gezocht.

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.