distributieriem set

Forumindex Forums Modellen Astra distributieriem set

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271560
    Astragz16se
      Lid sinds:
      22 June 2012

      Goedenavond,

      Ik heb een distributieset nodig, omdat mijn waterpomp kapot is. Ik zit nu even op internet te kijken op misterauto.nl , maar ik zie veel verschillende setjes daar staan met verschillende prijzen. Ik zie ook 2 van continental staan en ik zou graag die merk willen hebben, omdat die andere me eigenlijk niks zeggen. Ik heb geprobeerd om het via mijn kenteken te doen, maar krijg alsnog verschillende te zien en vaak indentiek netals de conti, maar wel een prijs verschil. kan iemand mij helpen en vertellen welke set wel voor mijn auto is geschikt?? Mijn motorcode is Z16SE. Hier is de link waar de verschillende setjes te zien zijn. http://www.mister-auto.nl/fl/distributieriem-en-waterpomp/opel-astra-g-hatchback-f48-f08-1-6-84pk_v15338_g3096.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
      Ik kan natuurlijk wel morgen even bellen, maar misschien dat iemand me even snel hiermee kan helpen.

      Ik hoor het graag en alvast bedankt.

      #18281768
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        http://www.fsrs-opelwebshop.nl/distributieset-opel-corsa-astra-vectra-12nz-c12nz.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

        misschien dat dit ook een optie is.. dit is een GM originele kit.. weet je zeker dat het past.. mocht het nog niet duidelijk zijn ze hebben ook een chat waar je tijdens kantoor uren ook je vraag kan stellen
        mvg

        #18281769
        Astragz16se
          Lid sinds:
          22 June 2012

          Bedankt! daar is het tenminste duidelijk voor welke type motor het geschikt is. thanks!

          #18281770
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            graag gedaan

            #18281771
            basss27
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 February 2013

              Ik raad je af om voor Contitech te gaan. De waterpomp was bij mij 2mm smaller dan de originele waterpomp, waardoor de riem te ver naar binnen ging lopen.

              viewtopic.php?f=44&t=188865

              Na het monteren van een Gates set alles in 1x goed.

              #18281772
              bart-gsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2012

                @basss27 wrote:

                Ik raad je af om voor Contitech te gaan. De waterpomp was bij mij 2mm smaller dan de originele waterpomp, waardoor de riem te ver naar binnen ging lopen.

                viewtopic.php?f=44&t=188865

                Na het monteren van een Gates set alles in 1x goed.

                daarom dat ik hem een link gaf voor de GM originele distributieriem ( althans die voor opel voor geschreven wordt)

                ik heb bij fsrs een melding gegeven dat mijn benzine tank niet goed paste vanwegen een afwijking in de vorm en hun zijn heel goed met de service.. ze zeiden als ik een aanpassing zou moeten doen en het zou mij geld kosten zouden hun het vergoeden.. ze wisten al van de afwijking via de fabrikant.. dus dat is een van de dingen waarom ik fsrs met dit soort dingen wel kan adviseren. dat terug sturen van je onderdelen had jij ook moeten doen met je waterpomp… is toch zonde van het geld dat je dan weg gooit…

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.