Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Distributie X17DT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 oktober 2009 om 14:14 #17213435
Als ik de ditributie vervang van een X17DT motor wordt dan de waterpomp steeds mee vervangen?
25 oktober 2009 om 14:30 #17540879Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970normaal gesproken wordt dat wel geadviseerd, maar ben al regelmatig tegen gekomen dat dat niet gebeurt was en dat de pomp na een tijdje ging lekken… En dan kan alles weer los gehaald worden! Dus zou de pomp ook gelijk laten vervangen, is maar een paar tientjes extra:vertag
25 oktober 2009 om 14:53 #17540880Ik heb laatst een Astra 17 diesel (isuzi) distributie gedaan zat de waterpomp niet in de distributie riem loop maar in de multie riem dus dan vervangen niet urgent .
bert
25 oktober 2009 om 15:13 #17540881Mijne is een isuzu 1700, Heb geen multiriem, Alleen een V riem en ditri riem,
25 oktober 2009 om 16:04 #17540882Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970de v riem en de multiriem doen hetzelfde dus dat maakt niet uit;) Alleen de multiriem drijft ook de aircopomp aan, daarom word bij nieuwe auto’s de v snaar niet meer gebruikt.
25 oktober 2009 om 17:05 #17540883waterpomp op de Vsnaar of multieriem.
Willem
25 oktober 2009 om 22:53 #17540884vectra B 1700TD X17DT ’96 origineel 82pk’s, Dieselpomp iets bijgescrhroefd;)
Ik zie dat je hetzelfde blok hebt als de astra van me pa.
Door die dieselpomp iets bij teshroeve krijg je daar meer pks door?
En hoe doe je zo iets?:hmmz
Groetjes
26 oktober 2009 om 09:24 #17540885origineel gepost door astraTD
vectra B 1700TD X17DT ’96 origineel 82pk’s, Dieselpomp iets bijgescrhroefd;)Ik zie dat je hetzelfde blok hebt als de astra van me pa.
Door die dieselpomp iets bij teshroeve krijg je daar meer pks door?
En hoe doe je zo iets?:hmmz
Groetjes
Jepz, Krijg je vermogenwinst, Aan je dieselpomp steek een kapje over een boutje, Dat kapje wegnemen en daar kan je dat doen, Kan je beter niet zelf doen, en je geraakt niet meer door de keuring als je ze zo laat staan
26 oktober 2009 om 14:13 #17540886hoe zwart ziet jouw achterkant eruit Bart :vertag
26 oktober 2009 om 14:52 #17540887als je na de keuring gaat, kan je het toch weer terug stellen?
26 oktober 2009 om 21:38 #17540888Plunjer van de brandstof afstelling tov turbodruk van zijn begrenzing ontdoen en de pomp nog iets verder opendraaien…
dat resulteerd in een nog zwartere achterkant, maar ook veel meer PK’s
Willem
26 oktober 2009 om 23:31 #17540889deze week toch eens naar kijke, als ik de tds bij me heb.
Opzicht is hij vlot genoeg, maar iets extra’s lijkt me wel leuk:jerry
Hoe harder hij dalijk gaat hoe sneller dat we de 4ton op de klok hebben staan:PThanx voor de tips.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.