display safe

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen display safe

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    marcel kranen

Hoi, ik heb net een ncdc2013 geinstalleerd in mijn vectra gts. Nu blijft in mijn display ‘display safe’ staan maar de radio geeft wel muziek en de cd werkt.
      Wie weet wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen.
      mvg Marcel

Juffer1
      Deelnemer

oude radio is wel uitgeleerd en deze weer ingeleerd met OP-com of door de dealer ?

marcel kranen

Of hij uitgeleerd is weet ik niet, kan ik hem zelf met opcom uitleren of moet ik dan de radio terugzetten in de auto waar hij uitkomt?

Juffer1
          Deelnemer

Je moet je oude radio eerst uitleren, dan de “nieuwe” radio in de auto waarin hij zit ook uitleren, dan de nieuwe radio in jou auto weer inleren.

Zou met de OP-com moeten kunnen al lopen daar de mening nogal over uiteen.

marcel kranen

Voordat ik deze erin wilde zetten zat er een pioneer in. Ik heb nooit een originele radio in deze auto gehad (2e hands gekocht met de pioneer). Maar in het begin werkte het wel en kon ik ook de tijd ed instellen…..zomaar ineens sprong hij op display safe.

Hoe zou ik dat moeten doen met opcom? Wijst dit zich vanzelf of moet ik daar heel opcom voor door?

Juffer1
              Deelnemer

Logischerwijs zou ik zeggen dat dat in het EHU gedeelte zit al heb ik daar 0,0 ervaring mee.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.