display opel astra h 2004 stuk?

Forumindex Forums Modellen Astra display opel astra h 2004 stuk?

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244398
    raymond1403
      Lid sinds:
      20 December 2011

      Goedeavond,

      Ik heb helaas een probleem met me display waar je je temp,radio en ventilatie op aflezen kan,deze is stuk…….
      Nu wil ik deze gaan vervangen voor een nieuwe,alleen weet ik niet hoe ik hem los moet halen????
      hoop dat iemand aan de hand van een voorbeeld of beschrijving mij op weg kan helpen om hem te vervangen.

      Bedank alvast raytje……

      #17961827
      my ride
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 September 2010

        weet niet of je hier wat aan hebt;) http://www.vxronline.co.uk/forum/showthread.php?66709-HOW-TO-Remove-and-Fit-piano-black-Centre-Console-and-steering-controls” onclick=”window.open(this.href);return false;

        gr

        #17961828
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          – Handremvakje loshalen
          – 2 schroeven bij de pook afdekplaat eruit halen
          – Asbak eruit pakken
          – kachel bediening eruit klikken
          – Radio eruit halen
          – Frontpaneel eruit halen
          – Stekker van frontpaneel eruit klikken

          Dan zie je 2 schroeven die je los moet schroeven om het zwarte afdekraam eruit te kunnen halen.
          Met die 2 schroeven zit je display ook vast.

          Let op : Voor je het scherm gaat vervangen MOET deze eerst worden uitgeleerd / afgemeld.
          Dan pas kan je een ander scherm (die ook is uitgeleerd / afgemeld uit de donor auto) terugplaatsen en om deze ook werkend te krijgen moet deze ook weer ingeleerd / aangemeld worden.

          #17961826
          raymond1403
            Lid sinds:
            20 December 2011

            Ik dacht dat je hem zonder probleem kon vernieuwen,maar als ik het zo leest gaat dat dus niet???
            waar kan ik dat dan laten doen uitgeleerd / afgemeld ingeleerd / aangemeld.
            Want had bij de opel dealer geinformeerd maar daar kost het display alleen al 800euro.

            gr raymond

            #17961825
            Juffer1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 July 2006

              Dat af en aanmelden kan je wellicht ook wel met een OP-com doen.
              Mocht dat niet lukken dan ben je voor het af en aanmelden op de dealer aangewezen.

              Ga je op de sloop een display halen vraag dan wel of het scherm is afgemeld anders is het onbruikbaar.
              Wat voor scherm heb je trouwens, een eenvoudige, een met tabbladen of een kleurenscherm ?

              #17961824
              astra-gtc-freak
                Lid sinds:
                3 March 2010

                Alsje niemand kent met een tech-2,
                Dan zou je alles vast van te voren kunnen demonteren zodat het een kwestie is van om steken als je in de garage bent.
                Het uit en in programeren van een Display is hooguit een half uurtje werk.
                Kijk eens op marktplaats daar staan al kleuren schermen op voor 275 nieuw.

                Succes

                #17961829
                raymond1403
                  Lid sinds:
                  20 December 2011

                  Als vast bedankt voorjullie antwoorden ben al een stuk wijzer geworden,
                  Maar ff wat anders stel dat ik me display laat vervallen en een nieuwe radio met navigatie neem kan ik daar dan ook me buiten temp.zien en de standen van me ventilatie?????

                  #17961830
                  Juffer1
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    26 July 2006

                    post eerst eens wat meer info over je auto :
                    – Welke radio heb je nu ?
                    – Welk type display heb je nu ?
                    – Heb je nu airco of climate controle ?
                    – Welke kleur middenconsole heb je ?

                    – Welke radio wil je gaan toepassen ?
                    – Welk display wil je gaan toepassen ?

                    #17961831
                    Juffer1
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      26 July 2006

                      @astra-gtc-freak wrote:

                      Kijk eens op marktplaats daar staan al kleuren schermen op voor 275 nieuw.

                      Als hij nu een CD30 heeft dan heeft ie ook weinig aan zo’n duur kleurenscherm ?

                      #17961832
                      raymond1403
                        Lid sinds:
                        20 December 2011

                        Goedemorgen,

                        Had ook ff gekeken op markplaats,zag ik ook dat al vanaf 275euro een kleurenscherm hebt.
                        Bij ons in de auto zit nu een board info display (bid),en deze wordt door middel van een CD30 auto radio bediend.tevens kan ik op me stuur de boardcomp. bedienen en de radio.Nu dacht ik als ik die display laat vervallen kan ik dan doormiddel van een navigatiesystemen van Zendai alles dan als nog gebruiken.(bediening stuur,temp aflezen en me ventilatiestaande zien).

                        Fijne feestdagen gr raymond

                        #17961833
                        Juffer1
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          26 July 2006

                          In principe wel, houdt er wel rekening mee dat bij een Astra H de radio erg laag zit en vaak het bovenste randje van de radio een boel zicht wegneemt waardoor je dus de bovenste cm van het scherm in je radio niet kan aflezen / zien

                          #17961834
                          astra-gtc-freak
                            Lid sinds:
                            3 March 2010

                            Ik kan me vergissen maar als je ecc (automatische airco) heb dan werkt dit toch alleen met een gid of cid info display?
                            Want de info van de airco komt onder in scherm te staan tijdens de bediening hier van.
                            Lijkt mij niet dat je deze info op je radio display kan laten weergeven net zo als de gegevens van de bc.
                            Maar goed ik kan het helemaal mis hebben maar dan is dit iets nieuws voor mij.


                            @Juffer1
                            : Met een kleuren scherm kun je idd niets meer als met een cid als je een cd30 heb.
                            Maar het ziet er wel een stuk mooier uit als een gid display.

                            #17961835
                            Juffer1
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              26 July 2006

                              @astra-gtc-freak wrote:

                              Lijkt mij niet dat je deze info op je radio display kan laten weergeven net zo als de gegevens van de bc.

                              Daar heb je helemaal gelijk in. Wat ik echter uit de vraag van Raymond begreep is dat hij de radio wil vervangen en zich afvraagt of de knoppen voor de stuurwielbediening dan nog werken. Dat is bij alle aftermarket radio’s die ik tot nu toe heb gezien het geval.

                              Daarnaast vroeg hij zich af of het display dan ook zelfstandig zou blijven werken als de radio uitgewisseld zou zijn, ook dat is inderdaad het geval.

                              Wat betreft de ECC heb je helemaal gelijk, je moet een CID of GID scherm hebben om dat te laten werken, en je ECC moet ook zijn aangemeld (indexcode) in dat scherm.

                              #17961836
                              raymond1403
                                Lid sinds:
                                20 December 2011

                                goedemiddag …..

                                Wil jullie langs deze weg even bedanken voor jullie adviesen…..
                                ga er gelijk mee aan de gang.
                                Mag ik in de toekomst nog wat hebben,hoop ik graag weer van jullie te horen.

                                Gr raymond.

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.