Display navi 900 is blank

Forumindex Forums Modellen Insignia Display navi 900 is blank

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    guppie1

Ik heb sinds vanmorgen hetvolgende probleem. Het display van de navi900 heeft het altijd goed gedaan. Sinds vanmorgen deed de onderste rand van het display het niet(+/- 1,5cm). Na een stoppauze ververste het schem heel traag. Als ik van navigatie naar radio ging stonden beide door elkaar. Daarna werd het beeld heel langzaam ververst/ opgebouwd. Laatste stand is dat het scherm nagenoeg 1 blanke kleur heeft waar niets meer op te onderscheiden is. Het display reageerd nog wel op de dag en nachtverlichting ( wordt dan lichter en donkerder). Echter verder staat er niets op.

De radio (het geluid) als ook de telefoon werkt wel. Weet iemand waar het aan ligt en wat ik kan doen? Ik ben bij de dealer geweest maar die stelde gelijk een heel nieuw systeem voor 1000-1200 euro. Dat vindt ik een hoop geld. Het lijkt erop dat het display niet kapot is. Hij krijgt geen beeldinput. De radiogeluid werkt wel net als telefoongeluid.

Verzonden via Tapatalk

dennisnmgn88
      Deelnemer

Traag reageren lijkt me meer richting software probleem gaan?

guppie1

Hoe kan ik dat nagaan?

Verzonden via Tapatalk

guppie1

Heeft iemand ervaring met een defect nav 900 systeem in de display? Op de achtergrond werkt alles wel. Ook de navigatie dus het lijkt erop dat het display of de grafische chip kapot is. Iemand die mij kan verder kan helpen?

Verzonden via Tapatalk

erwin1968

Haal eerst eens even de accupool los voor een half uur, werkt bij de insignia soms goed, de module worden dan gereset en nieuw opgestart, mocht dit niet werken auto even op de navigatie uit laten lezen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.