Weet iemand hoe je de datum gewoon constant in beeld kan krijgen en niet een functie van de boordcomputer? Vroeger bij de oudere Astra’s stond dit in beeld, maar ik kan nu alleen maar kiezen uit de verschillende functies van de bordcomputer. alleen als de auto uitgezet wordt dan komt de datum in beeld (en de dag).
Goede vraag. Ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar. Mocht dat niet mogelijk zijn, ik heb een display met 3 tabbladen (radio, navigatie en verbruik) maar hij begint standaard altijd met gebruik terwijl ik liever heb dat hij op de radio tab start.
bij mij begint hij altijd bij radio, bij de boordcomputer kan ik niet instellen welke waarde er als eerst wordt weergegeven, dit is bij mij altijd het actuele verbruik.
Als de ontsteking is ingeschakeld worden het tijdstip en de buitentemperatuur getoond, de datum wordt bij uitgeschakeld infotainment-systeem getoond. Tijdstip, datum en buitentemperatuur kunnen bij uitgeschakelde ontsteking door kort te drukken op een van de beide knoppen onder het display gedurende 15 seconden getoond worden.
Al je de auto in de garage aan de computer gooit, dan kan men de auto voor de gek houden dat de orginele radio eruit is en dat er een din radio in is gezet… Ik vind het persoonlijk dom maar ieder voor zich
Wat is Dom, Scherm omprogrameren naar radio afwezig, is niet dom, vroeger, die klojo’s die die draadjes doorknipte bij de Vectra-B en Astra-G, die waren dom.
als je Geen originele OPEL radio erin hebt kan je inderdaad het scherm om laten zetten naar radio afwezig.
zo blijft de datum zichtbaar.
Willem
Auteur
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.