dis. riem geknapt.

Forumindex Forums Modellen Corsa dis. riem geknapt.

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #17712146
    corsaboy
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Originally posted by Thrix
      Mijn kleppen zijn zeker krom:swear:fy1. Ben nu aan het denken om een motor swap te doen. Zou iemand mij kunnen vertellen of je van 1.4 16v naar 1.6 16v GSI veel moet veranderen? Dan kan ik dit in mijn achterhoofd houden bij de overweging alvast bedankt mensen! :wors

      nee blok is hetzelfde net als de kabelboom,
      wel de ecu dient van een 1.6 gebruikt te worden, maar als het goed is zijn de ecu’s op zich hetzelfde alleen zijn de map’s iets anders geschreven en zou dit doormiddel van omplaatsen van de chip opgelost zijn.

      Wanneer je de complete ecu omzet moet je rekening houden dat je ook de sleutel en a die rotzooi hebt.

      anders start ie niet meer

      Dus swap naar 1.4 16v is minder werk als je er geen ervaring mee hebt..

      #17712147
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        origineel gepost door corsaboy

        Originally posted by Thrix
        Mijn kleppen zijn zeker krom:swear:fy1. Ben nu aan het denken om een motor swap te doen. Zou iemand mij kunnen vertellen of je van 1.4 16v naar 1.6 16v GSI veel moet veranderen? Dan kan ik dit in mijn achterhoofd houden bij de overweging alvast bedankt mensen! :wors

        nee blok is hetzelfde net als de kabelboom,
        wel de ecu dient van een 1.6 gebruikt te worden, maar als het goed is zijn de ecu’s op zich hetzelfde alleen zijn de map’s iets anders geschreven en zou dit doormiddel van omplaatsen van de chip opgelost zijn.

        Wanneer je de complete ecu omzet moet je rekening houden dat je ook de sleutel en a die rotzooi hebt.

        anders start ie niet meer

        Dus swap naar 1.4 16v is minder werk als je er geen ervaring mee hebt..

        Heb zelf gereden en gemeten met een 1.4 en 1.6 computer, maar nergens verschil in hoor, alle meetwaarden zijn gelijk, motor presteerd niet meer of minder..

        Je kan gewoon Veilig met de 1.4 Computer rijden.

        Willem

      2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.