Ik heb gister mijn linker dimlicht vervangen en dit was prima te doen maar nu lees ik in het boekje dat je voor het rechter dimlicht naar de garage moet.
Het zit pittig vol gepropt maar moet je hier echt voor naar de garage?
Heb beide al eens gedaan en later ook nog eens omgezet naar xenon (door Marcel28) en later zelf nog de xenon vervangen. Is prima te doen. Bij een C1 in ieder geval ff de vulbuis van de voorruitsproeier reservoir er af trekken. Volgens de boekies is het bij de C2 ook prima te doen. Je moet er alleen ff ‘blind’ in met ‘t handje als je de afdekkap er af hebt en ja er is weinig ruimte.
Het is prima te doen maar net wat Jurgen al aangeeft wel even het waterreservoir los maken maar dat is links en dat is al gelukt. Zelf had ik rechtsvoor meer problemen omdat daar je luchtfilterhuis in de weg zit en de kabels erg kort zijn. Hierdoor had ik weinig ruimte met mijn hand. als je het luchtfilterhuis er af haal heb je iets wat meer ruimte, kan je ook gelijk de kap in het filterhuis weghalen. ( Maar misschien komt het ook wel door mijn grote klauwen ). maar het is te doen
marcel.g
ik sluit me aan bij de rest..
je reservoir ff uit de weg…en je kunt overal bij..
je kunt niet veel zien,maar het moet lukken..
ik heb een vectra 2.2 direct uit 2005 en bij mij ging het ook
Links was makkelijk te doen maar rechts heb ik het hele luchtfilterhuis er uit moeten halen.
Heb zelf twee linker handen maar het is wel gelukt. :D
In het boekje staat dat je langs de Opel garage moet maar ik denk dat je meteen een dikke rekening krijgt.
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.