Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › dilemma
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 december 2011 om 17:18 #17243847
Ben op mijn werk “weg bezuinigd”.
Persoonlijk denk ik dat het door mijn hernia komt, waardoor ik mijn werk niet goed kan uitoefenen.
Maar kan niks bewijzen omdat er meerdere collega’s ontslagen zijn.Opeens een stuk minder geld voel je wel.
Soms zit ik te denken om mijn Calibra gewoon te verkopen.Door de pijn en zware medicijnen staat ie al bijna een maand stil.
Ik start hem alleen om de paar dagen even en doe een paar rondjes parkeerplaats
om alles soepel en draaiende te houden.Maar na alle tijd en geld die ik er in heb zitten.
Wat moet ik voor de Calibra vragen, zonder dat mensen mij voor gek verklaren….Een Calibra turbo in deze staat is moeilijk te vinden.
En ben nu wel blij dat ik hem niet had geruild met die S8, zou helemaal veel kosten.
Iemand misschien wat advies?2 december 2011 om 18:05 #17953909Schorsen en wachten op betere tijden.
2 december 2011 om 19:18 #17953910@opelremco wrote:
Schorsen en wachten op betere tijden.
Ja, zat ik ook al aan te denken.
Had het er laatst met rallyastra nog over om de wagen voorlopig bij hem neer te zetten.
Heb zelf nergens om hem te stallen.Als je een paar weken niet heb gereden, dan voel je toch weer de adrenaline pompen.
Al die power. Blijft een genot om er in te rijden en de mensen die je bij stoplichten duim opsteken of
in sommige gevallen vies/jaloers aankijken.Denk niet dat ik hem ga schorsen, heb een klassieker/youngtimer verzekering all-risk op basis van taxatie.
Dus ga het risico niet nemen, dat er iets mocht gebeuren en ik ben niet verzekerd.
Die 175 euro per 3 maanden belasting en de 50 euro per maand verzekering, is nog steeds beter dan 100 euro per week voor benzine.Tot ik alles weer op orde heb.
2 december 2011 om 19:53 #17953911Arbeidsreïntegratiebureau opzoeken en terug aan de slag gaan!
2 december 2011 om 20:16 #17953912@InjectTheVenom wrote:
Arbeidsreïntegratiebureau opzoeken en terug aan de slag gaan!
Die zijn weg bezuinigd, kijk maar op UWV site.
Alleen aanvragen voor 31 oktober worden nog behandeld.3 december 2011 om 10:18 #17953913Heb de mijne ook geschorst.De apk werd toen even te duur.Heb nu ook de tijd om hem zo te krijgen als ik hem hebben wil zonder dat de rdw me in de nek zit te hijgen.
Is het niet zo dat ie onder je inboedelverzekering valt als ie binnen staat geschorst?(mits je dekking afdoende is natuurlijk)3 december 2011 om 20:09 #17953914@inayat wrote:
@InjectTheVenom wrote:
Arbeidsreïntegratiebureau opzoeken en terug aan de slag gaan!
Die zijn weg bezuinigd, kijk maar op UWV site.
Alleen aanvragen voor 31 oktober worden nog behandeld.G*dverdomme het zooitje teringkneuzen is weer eens bezig hoor :argue :fy1 :argue
Je hebt u2u want daar klopt geen ene f*ck van… heb HELAAS al een hele tijd ervaring met dit stel wanpresteerders vandaar mijn manier van uitdrukken :argue
4 december 2011 om 09:04 #17953915???
In iedergeval. Als ik in zo’n situatie zou belanden zou ik als eerst mn Calibra schorsen en uit de verzekering halen. Dan kost hij enkel 1x de schorsing per jaar. Weg doen…. ik kan het nog niet. En jij.. krijg zo’n turbo maar eens weer.
4 december 2011 om 09:17 #17953916Ik denk dat je als je die S8 had gehad, je minder gehecht was geweest aan de auto en er dus gemakkelijker afstand van had kunnen doen. En ik denk ook dat je gemakkelijker geïnteresseerde kopers vind voor een S8 dan voor een Calibra Turbo.
Succes met de hernia, ik weet wat je meemaakt. En veel succes met het dilemma, ik hoop dat je een goede uitkomst weet te vinden.
4 december 2011 om 09:35 #17953917als ik er zo, een had had ik hem niet weg kunnen doen/.
maar als je hem weg doet, en gezien het werk wat er in zit kan je er toch een goede 8000 tot een 13000 euro voor vragen het is veel geld.
maar zo,n turbo als deze zie je denk ik nergenst meer . en wie weet krijg je er nog wel meer voor.succes. hoop niet dat je hem weg doet aan de eerste de beste ,,,,, maar wel aan een liefhebber. ( weet wel zeker dat je er spijt van krijgt )
4 december 2011 om 11:23 #17953918@Vannos wrote:
als ik er zo, een had had ik hem niet weg kunnen doen/.
maar als je hem weg doet, en gezien het werk wat er in zit kan je er toch een goede 8000 tot een 13000 euro voor vragen het is veel geld.
maar zo,n turbo als deze zie je denk ik nergenst meer . en wie weet krijg je er nog wel meer voor.succes. hoop niet dat je hem weg doet aan de eerste de beste ,,,,, maar wel aan een liefhebber. ( weet wel zeker dat je er spijt van krijgt )
Misschien dat ie wel zoveel waard is, maar ik zie hier, op forum, hele mooie auto’s staan die redelijk geprijst zijn.
Maar als de meeste mensen hun wagen van 3-4000 euro niet verkocht krijgen, heb ik met een prijs van 8-13000 euro
helemaal geen kans.
Dit is pas mijn 2e opel, heb sinds ik mijn rijbewijs in ’97 haalde 6 maanden in een golf gereden en de rest alleen maar 6 en 8 cilinders BMW.Maar toen ik deze te koop zag staan voor 2250 was ik gelijk verliefd.
Een BMW straight six, heeft een super geluid.
Maar als de turbo in kicked en je word in je stoel gedrukt, weet niet, dat is echt een super ervaring.En dan die gezichten van die mannen in hun dure pakken en dure lease bakken als je gewoon naast een BMW 760i of naast een Porsche.
Ik moet echt geluk hebben en een liefhebber vinden die zo een bedrag er voor over heeft.
Op de “open” Markt is een calibra , in wat voor staat dan ook, bijna niks waard.
En dan is er nog de kans dat ze hem proberen te stelen. Vandaar dat ik er een Bearlock in heb laten plaatsen.Toen ik hem kocht, dacht ik dat ik alleen maar de 4×4 moest vervangen en een paar roestplekjes.
Maar hoe meer we keken, hoe meer roest en mankementen we vonden.
En voor ik het wist was ik 15.000 euro verder. Bijna al mijn spaargeld.
Het was het wel waard, want ik heb er geen spijt van.Ok, heb nu een super wagen, maar wat heb je er aan als je er niet in kan rijden…
Wel over 2 weken staat ie bij Niels en na de winter zie ik wel verder wat ik ga doen.5 december 2011 om 13:53 #17953919Sterkte met alles, en idd wachten op betere tijden. De tijd dat de calibra’s gaan stijgen in prijs komt er snel aan. Evenals de manta en de kadett gsi.
5 december 2011 om 16:19 #17953920Als de mogelijkheid er is schorsen + stallen.
Maar over die prijzen van waarden, ook al is die volgens de mens zoveel waard dan moet het nog wel betaald worden…… Voor 10 duizend + ofzo zou ik echt wel een nieuwe wagen kopen…. wie niet?
5 december 2011 om 17:24 #17953921Nou, voor 10.000 heb ik liever een dik uitgeruste grote wagen dan iets als een Dacia :puke
6 december 2011 om 18:15 #17953922@inayat wrote:
En dan die gezichten van die mannen in hun dure pakken en dure lease bakken als je gewoon naast een BMW 760i of naast een Porsche.
Ok, heb nu een super wagen, maar wat heb je er aan als je er niet in kan rijden…
Wel over 2 weken staat ie bij Niels en na de winter zie ik wel verder wat ik ga doen.Been there done that wat die BMW 7 serie betreft, zelfde verhaal met een x5 :jerry
Lekker vast houden en even wachten of je zo’n bureau gevonden krijgt als waar ik je de u2u van stuurde, dalijk lukt dat en krijg je gigantische spijt! Desnoods bel je het nummer van die link en kunnen ze je doorverwijzen :thumb
6 december 2011 om 19:17 #17953923Ik zou de Calibra ook schorsen en stallen.
Je gaat waarschijnlijk geen liefhebber vinden die het bedrag wat hij waard is op zijn bankrekening heeft staan.
Heb mijn Calibra ook meer geschorst staan dan dat ik er mee rijd.
Maar kan er nog altijd van genieten als ik m in de garage zie staan.Denk dat je er spijt van gaat krijgen als je m voor een paar rotcenten weg doet
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.